GuidZP400 |
d315be45-ea19-4164-9e58-b94ca438065c
|
Biuletyn |
527622-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Morska w Szczecinie
|
Regon |
14512900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wały Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 809 400
|
Zamawiajacy fax |
914 809 575
|
Zamawiajacy email |
bzp@am.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.am.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „NOWE HORYZONTY” „Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z013/17-00”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.am.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.am.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna (papierowa)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin, Kancelaria, pok. 73a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa budowy systemu rekrutacyjnego kandydatów na studia z Polski i z zagranicy wraz z niezbędnymi integracjami w ramach projektu „NOWE HORYZONTY” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z013/17-00.
|
Numer referencyjny |
BZP-AG/262-5/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa budowy systemu rekrutacyjnego kandydatów na studia z Polski i z zagranicy wraz z niezbędnymi integracjami w ramach projektu „NOWE HORYZONTY” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z013/17-00. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ/ załącznik nr 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 4. Nomenklatura wg CPV: 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
wykaże wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na budowie, rozbudowie, wdrożeniu lub zaprojektowaniu systemu WWW uwzględniającego moduł płatności online o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto, każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez przynajmniej jednego wykonawcę. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz zawierający co najmniej dwie usługi polegające na budowie, rozbudowie, wdrożeniu lub zaprojektowaniu systemu WWW uwzględniającego moduł płatności online o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto, każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi:
3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP.
7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
9. Z dokumentu wniesienia wadium powinno wynikać do jakiego postepowania zostało złożone.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Oferta musi zostać złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Natomiast Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) w związku z wystąpieniem Siły Wyższej;
2) zmiany terminów określonych w Umowie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a. zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania usługi lub sposób jej prowadzenia;
b. opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu usług objętych Umową powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności;
c. opóźnień w realizacji Umowy wynikłych z winy Zamawiającego, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
d. skrócenia terminów wykonania Umowy lub jej części;
3) w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
4) wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
5) w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.
6) Na etapie wdrożenia, mając na uwadze oddanie jak najlepszego produktu, Strony mogą podjąć decyzje o realizacji (bez zmiany ceny) funkcjonalności dodatkowych systemu bądź też zrezygnować z funkcjonalności opisanych, jeśli taka funkcjonalność będzie realizowana inaczej, bądź okaże się już nieprzydatna dla Zamawiającego np. w przypadku zmian w prawie powszechnym bądź w aktach prawa wewnętrznego, a także w przypadkach, gdy zmiana taka okaże się korzystna dla Zamawiającego;
7) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości Wynagrodzenia brutto.
2. Termin Odbioru Końcowego oraz zakończenia realizacji umowy może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach, związanych ze zmianami w prawie, mającymi wpływ na realizowane prace wdrożeniowe, koniecznością opracowania dodatkowych funkcjonalności systemu niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania a nie opisanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem jednak, że okres wdrożenia musi zostać zakończony w trakcie trwania projektu „Nowe Horyzonty”.
3. Strony mają prawo, za obopólnym porozumieniem, zmienić termin realizacji Umowy ze względu na nieprzewidziane okoliczności mające wpływ na realizację Umowy.
4. Opóźnienia w realizacji przedmiotu Umowy będące skutkiem działania Zamawiającego, w szczególności niewywiązywanie się przez Zamawiającego z obowiązków określonych w Umowie, będą powodować przesunięcie terminu realizacji Umowy w taki sposób, że sumaryczny czas przesunięć jest równy czasowi przedmiotowego opóźnienia. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za przesunięcie terminu realizacji Umowy, a realizację Umowy w takim przypadku uważa się za zakończoną w terminie.
5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|