Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Koszulki,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Buty,
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527901-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 358111003, 184441107, 188320000, 188150005, 358100005, 183310008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1 -1.9

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d75c5e10-acaf-4c7f-a658-7bdc81cdabac
Biuletyn 527901-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17342700000000
Zamawiajacy adres ulica os. Zgody
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-951
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 681 97 00,
Zamawiajacy fax 12 681 97 09
Zamawiajacy email szkola@sapsp.pl,
Adres strony url www.sapsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sapsp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie zamawiająego - osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - sekretariat Komendanta Szkoły , pokój 200, II piętro, bud.A.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Numer referencyjny WK-I.2370.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1 -1.9
Cpv glowny przedmiot 35811100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie jednej dostawy o podobnym charakterze, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w ofercie wartości brutto dla danego zadania lub ich równowartości w innej walucie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innej walucie niż polska (PLN) zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym NBP).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu. 1.1. W zakresie wstępnego potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę braku podstaw do wykluczenia, wykonawca przedkłada wraz z ofertą „Oświadczenie” - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1.3. Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert, może wezwać wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności potwierdzających złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Informacje dodatkowe dla wykonawców, dotyczące dokumentów. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2., ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1) tiret drugi, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) tiret pierwszy, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 2 pkt 2) stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1.2. 7) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1.2, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie wstępnego potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca przedkłada wraz z ofertą „Oświadczenie” - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. „Formularz ofertowy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dla zadania nr 2, 3, 5, 7, 8 aktualnego świadectwa dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez wykonawcę; 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia – w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego; 3) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy; 5) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron; 6) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1a pkt. 1) ustawy, jeżeli środki które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ubrań koszarowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35811100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań koszarowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18444110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18815000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35810000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. : Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa toporków strażackich z pochewką dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35810000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa toporków strażackich z pochewką dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik 1.8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa wkładek do butów gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35810000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładek do butów gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)