Dostawa sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia w ramach projektu POPDOW (komputery) z podziałem na trzy (3) części.

Publication date 2020-03-31
End date 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527840-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia w ramach projektu POPDOW (komputery).
Z podziałem na trzy (3) części:
Część nr 1: Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: standard
Część nr 2: Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: zaawansowany
Część nr 3: Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: specjalistyczny.
(nr OVFMP 4A.4.3a).
Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone według procedur międzynarodowego przetargu konkurencyjnego (ICB) określonych w „Instrukcji Banku Światowego: Zamówienia towarów, robót i usług nie konsultingowych w ramach pożyczek IBRD oraz kredytów i dotacji IDA realizowane przez Pożyczkobiorców Banku Światowego ze stycznia 2011 r., zmienione w lipcu 2014 r, („Instrukcja Banku Światowego dotycząca zamówień”) i jest ono otwarte dla wszystkich kwalifikujących się oferentów, zgodnie z ich definicją w Instrukcji Banku Światowego dotyczącej zamówień. Ponadto prosimy zapoznać się z punktami 1.6 i 1.7, które przedstawiają politykę Banku Światowego dotyczącą konfliktu interesów.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części, zawarty jest w Dokumentacji Przetargowej, która zostanie udostępniona w języku polskim i/lub angielskim po złożeniu wniosku w formie elektronicznej lub formie papierowej.
Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą otrzymać komplet dokumentów przetargowych w języku polskim i/lub angielskim, w tym:
— całość dokumentacji w formie elektronicznej w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez oferenta w wniosku;
— całość dokumentacji w formie papierowej zostanie przesłana niezwłocznie po otrzymaniu wniosku na adres pocztowy wskazany przez oferenta we wniosku za pomocą przesyłki kurierskiej,
Po złożeniu wniosku w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: BSprzetargi@IMGW.pl lub w formie papierowej na adres:
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
Państwowy Instytut Badawczy
(z dopiskiem OVFMP 4A.4.3a – BANK ŚWIATOWY)
Do rąk Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej
ul. Podleśna 61
01-673 Warszawa, Polska
Telefon: +48 22 56 94 263
Numer faksu: +48 22 834 18 01
Strona: www.imgw.pl
Wraz z kopią papierową lub z dokumentacją tylko w wersji elektronicznej zostanie również przekazana edytowalna wersja sekcji IV – formularze ofertowe (w formacie Word doc). W przypadku rozbieżności obowiązuje wersja papierowa. Komplet dokumentów przetargowych w wersji papierowej będzie przesłany przesyłką kurierską.
Oferenci poniosą również koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem) na wskazany adres.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a6484cd-243b-4013-a750-765229d39614
Biuletyn 527840-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 80507000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podleśna
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-673
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5694230, 5694416, 5694263
Zamawiajacy fax 225 694 415
Zamawiajacy email grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
Adres strony url www.imgw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Numer identyfikacyjny projektu: OVFMP 4A.4.3a Rzeczpospolita Polska otrzymała pożyczkę z Banku Światowego na sfinansowanie kosztów Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły. Projekt będzie współfinansowany z kredytu Banku Rozwoju Rady Europy (CEB) oraz budżetu państwa. Postępowanie przetargowe będzie podlegało przepisom i procedurom Banku Światowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony www.imgw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, Kancelaria Główna (z dopiskiem: OVFMP 4A.4.3a - BANK ŚWIATOWY)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia w ramach projektu POPDOW (komputery) z podziałem na trzy (3) części.
Numer referencyjny OVFMP 4A.4.3a
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia w ramach projektu POPDOW (komputery). Z podziałem na trzy (3) części: Część nr 1: Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: standard Część nr 2: Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: zaawansowany Część nr 3: Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: specjalistyczny. (nr OVFMP 4A.4.3a). Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone według procedur międzynarodowego przetargu konkurencyjnego (ICB) określonych w „Instrukcji Banku Światowego: Zamówienia towarów, robót i usług nie konsultingowych w ramach pożyczek IBRD oraz kredytów i dotacji IDA realizowane przez Pożyczkobiorców Banku Światowego ze stycznia 2011 r., zmienione w lipcu 2014 r, („Instrukcja Banku Światowego dotycząca zamówień”) i jest ono otwarte dla wszystkich kwalifikujących się oferentów, zgodnie z ich definicją w Instrukcji Banku Światowego dotyczącej zamówień. Ponadto prosimy zapoznać się z punktami 1.6 i 1.7, które przedstawiają politykę Banku Światowego dotyczącą konfliktu interesów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części, zawarty jest w Dokumentacji Przetargowej, która zostanie udostępniona w języku polskim i/lub angielskim po złożeniu wniosku w formie elektronicznej lub formie papierowej. Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą otrzymać komplet dokumentów przetargowych w języku polskim i/lub angielskim, w tym: — całość dokumentacji w formie elektronicznej w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez oferenta w wniosku; — całość dokumentacji w formie papierowej zostanie przesłana niezwłocznie po otrzymaniu wniosku na adres pocztowy wskazany przez oferenta we wniosku za pomocą przesyłki kurierskiej, Po złożeniu wniosku w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: BSprzetargi@IMGW.pl lub w formie papierowej na adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy (z dopiskiem OVFMP 4A.4.3a – BANK ŚWIATOWY) Do rąk Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej ul. Podleśna 61 01-673 Warszawa, Polska Telefon: +48 22 56 94 263 Numer faksu: +48 22 834 18 01 Strona: www.imgw.pl Wraz z kopią papierową lub z dokumentacją tylko w wersji elektronicznej zostanie również przekazana edytowalna wersja sekcji IV – formularze ofertowe (w formacie Word doc). W przypadku rozbieżności obowiązuje wersja papierowa. Komplet dokumentów przetargowych w wersji papierowej będzie przesłany przesyłką kurierską. Oferenci poniosą również koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem) na wskazany adres.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Informacje na temat katalogow Czas na ukończenie: Termin realizacji dostaw (zgodnie z zasadami Incoterms): Najwcześniejszy Termin Dostawy: 30 dni od daty wejścia w życie Umowy. Najpóźniejszy Termin Dostawy: 120 dni od daty wejścia w życie Umowy. Zainteresowani kwalifikujący się Oferenci mogą uzyskać dalsze informacje w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie, przy ul. Podleśnej 61, 01-673 Warszawa u Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej, e-mail: BSprzetargi@IMGW.pl oraz przejrzeć dokumenty przetargowe w godzinach pracy od 8:00 do 16:00 pod adresem podanym powyżej.
Okreslenie warunkow Szczegółowe informacje znajdują się w Dokumencie Przetargowym.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Szczegółowe informacje znajdują się w Dokumencie Przetargowym.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Szczegółowe informacje znajdują się w Dokumencie Przetargowym.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części. Do wszystkich ofert musi być dołączona gwarancja przetargowa na kwotę: - dla części nr 1 zamówienia: 150’000PLN - dla części nr 2 zamówienia: 40’000 PLN - dla części nr 3 zamówienia: 10’000PLN
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek Zaliczkę przewiduje się w wysokości 10% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej w każdej z części zamówienia.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski i/lub język angielski
IV 4 5 okres 90

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: standard.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik informacje dodatkowe Czas na ukończenie: Termin realizacji dostaw (zgodnie z zasadami Incoterms): Najwcześniejszy Termin Dostawy: 30 dni od daty wejścia w życie Umowy. Najpóźniejszy Termin Dostawy: 120 dni od daty wejścia w życie Umowy. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części. Do wszystkich ofert musi być dołączona gwarancja przetargowa na kwotę: Dla części nr 1 zamówienia: 150’000PLN.
Zalacznik krotki opis Kontrakt OVFMP 4A.4.3a obejmuje dostawę sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: standard. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Przetargowej, która zostanie udostępniona w języku polskim i/lub angielskim po złożeniu wniosku w formie elektronicznej lub formie papierowej. Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą otrzymać komplet dokumentów przetargowych w języku polskim i/lub angielskim, w tym: — całość dokumentacji w formie elektronicznej w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez oferenta w wniosku; — całość dokumentacji w formie papierowej zostanie przesłana niezwłocznie po otrzymaniu wniosku na adres pocztowy wskazany przez oferenta we wniosku za pomocą przesyłki kurierskiej, Po złożeniu wniosku w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: BSprzetargi@IMGW.pl lub w formie papierowej na adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy (z dopiskiem OVFMP 4A.4.3a – BANK ŚWIATOWY) Do rąk Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej ul. Podleśna 61 01-673 Warszawa, Polska Telefon: +48 22 56 94 263 Numer faksu: +48 22 834 18 01 Strona: www.imgw.pl Wraz z kopią papierową lub z dokumentacją tylko w wersji elektronicznej zostanie również przekazana edytowalna wersja sekcji IV – formularze ofertowe (w formacie Word doc). W przypadku rozbieżności obowiązuje wersja papierowa. Komplet dokumentów przetargowych w wersji papierowej będzie przesłany przesyłką kurierską. Oferenci poniosą również koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem) na wskazany adres. Inwestycja będzie realizowana na terenie Polski. 1. Warszawa 2. Białystok 3. Gdynia 4. Katowice 5. Kraków 6. Poznań 7. Wrocław
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: zaawansowany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik informacje dodatkowe Czas na ukończenie: Termin realizacji dostaw (zgodnie z zasadami Incoterms): Najwcześniejszy Termin Dostawy: 30 dni od daty wejścia w życie Umowy. Najpóźniejszy Termin Dostawy: 120 dni od daty wejścia w życie Umowy. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części. Do wszystkich ofert musi być dołączona gwarancja przetargowa na kwotę: Dla części nr 2 zamówienia: 40’000PLN.
Zalacznik krotki opis Kontrakt OVFMP 4A.4.3a obejmuje dostawę sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: zaawansowany. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Przetargowej, która zostanie udostępniona w języku polskim i/lub angielskim po złożeniu wniosku w formie elektronicznej lub formie papierowej. Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą otrzymać komplet dokumentów przetargowych w języku polskim i/lub angielskim, w tym: — całość dokumentacji w formie elektronicznej w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez oferenta w wniosku; — całość dokumentacji w formie papierowej zostanie przesłana niezwłocznie po otrzymaniu wniosku na adres pocztowy wskazany przez oferenta we wniosku za pomocą przesyłki kurierskiej, Po złożeniu wniosku w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: BSprzetargi@IMGW.pl lub w formie papierowej na adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy (z dopiskiem OVFMP 4A.4.3a – BANK ŚWIATOWY) Do rąk Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej ul. Podleśna 61 01-673 Warszawa, Polska Telefon: +48 22 56 94 263 Numer faksu: +48 22 834 18 01 Strona: www.imgw.pl Wraz z kopią papierową lub z dokumentacją tylko w wersji elektronicznej zostanie również przekazana edytowalna wersja sekcji IV – formularze ofertowe (w formacie Word doc). W przypadku rozbieżności obowiązuje wersja papierowa. Komplet dokumentów przetargowych w wersji papierowej będzie przesłany przesyłką kurierską. Oferenci poniosą również koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem) na wskazany adres. Inwestycja będzie realizowana na terenie Polski. 1. Warszawa 2. Gdynia 3. Kraków 4. Poznań 5. Wrocław
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt biurowy do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: specjalistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik informacje dodatkowe Czas na ukończenie: Termin realizacji dostaw (zgodnie z zasadami Incoterms): Najwcześniejszy Termin Dostawy: 30 dni od daty wejścia w życie Umowy. Najpóźniejszy Termin Dostawy: 120 dni od daty wejścia w życie Umowy. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części. Do wszystkich ofert musi być dołączona gwarancja przetargowa na kwotę: Dla części nr 3 zamówienia: 10’000PLN.
Zalacznik krotki opis Kontrakt OVFMP 4A.4.3a obejmuje dostawę sprzętu biurowego do indywidualnego miejsca przeznaczenia – typ: specjalistyczny. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Przetargowej, która zostanie udostępniona w języku polskim i/lub angielskim po złożeniu wniosku w formie elektronicznej lub formie papierowej. Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą otrzymać komplet dokumentów przetargowych w języku polskim i/lub angielskim, w tym: — całość dokumentacji w formie elektronicznej w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez oferenta w wniosku; — całość dokumentacji w formie papierowej zostanie przesłana niezwłocznie po otrzymaniu wniosku na adres pocztowy wskazany przez oferenta we wniosku za pomocą przesyłki kurierskiej, Po złożeniu wniosku w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: BSprzetargi@IMGW.pl lub w formie papierowej na adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy (z dopiskiem OVFMP 4A.4.3a – BANK ŚWIATOWY) Do rąk Pani Małgorzaty Kozak-Dymarskiej ul. Podleśna 61 01-673 Warszawa, Polska Telefon: +48 22 56 94 263 Numer faksu: +48 22 834 18 01 Strona: www.imgw.pl Wraz z kopią papierową lub z dokumentacją tylko w wersji elektronicznej zostanie również przekazana edytowalna wersja sekcji IV – formularze ofertowe (w formacie Word doc). W przypadku rozbieżności obowiązuje wersja papierowa. Komplet dokumentów przetargowych w wersji papierowej będzie przesłany przesyłką kurierską. Oferenci poniosą również koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem) na wskazany adres. Inwestycja będzie realizowana na terenie Polski. 1. Warszawa 2. Białystok 3. Gdynia 4. Katowice 5. Kraków 6. Poznań 7. Wrocław
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)