DOSTAWA BATERII

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-14 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528004-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 314000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5
– formularzach cenowych.
2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe).
Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Towary zamienne (równoważne) muszą posiadać parametry i standardy jakościowe takie same bądź lepsze od wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy baterii okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta.
6. Wymaga się by Wykonawca:
- w zadaniach 1-8, 10, wypełnił kolumny nr 7 i 8 zał. nr 5 do SIWZ,
- w zadaniach 9, 11, 12 wypełnił kolumnę nr 7 zał. nr 5 do SIWZ.
Informacje te pozwalają jednoznacznie stwierdzić jaki produkt został zaoferowany i umożliwiają porównanie parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w w/w kolumnach skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Dostawa towaru oznaczonego innym numerem NSN i P/N niż podany w formularzu cenowym, będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za wyłączną zgodą Zamawiającego, który decyzję swą podejmie w oparciu o wymagania dokumentacji technicznej statku powietrznego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji dokumentującej wycofanie z produkcji produktu oznaczonego danym numerem NSN i P/N oraz zastąpienie go innymi. Cena umowy nie ulega zmianie (dot. zadań 2-8).
8. Należność za przedmiot zamówienia będzie opłacona przez Zamawiającego w terminie 30 dni, na podstawie przyjętego towaru oraz faktury wystawianej przez Wykonawcę.
9. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 31400000-0 (baterie)
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące
z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb19837e-6eac-4b32-9970-df80ac3f338d
Biuletyn 528004-N-2020
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.31blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA BATERII
Numer referencyjny ZP 10/II/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Towary zamienne (równoważne) muszą posiadać parametry i standardy jakościowe takie same bądź lepsze od wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy baterii okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta. 6. Wymaga się by Wykonawca: - w zadaniach 1-8, 10, wypełnił kolumny nr 7 i 8 zał. nr 5 do SIWZ, - w zadaniach 9, 11, 12 wypełnił kolumnę nr 7 zał. nr 5 do SIWZ. Informacje te pozwalają jednoznacznie stwierdzić jaki produkt został zaoferowany i umożliwiają porównanie parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w w/w kolumnach skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dostawa towaru oznaczonego innym numerem NSN i P/N niż podany w formularzu cenowym, będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za wyłączną zgodą Zamawiającego, który decyzję swą podejmie w oparciu o wymagania dokumentacji technicznej statku powietrznego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji dokumentującej wycofanie z produkcji produktu oznaczonego danym numerem NSN i P/N oraz zastąpienie go innymi. Cena umowy nie ulega zmianie (dot. zadań 2-8). 8. Należność za przedmiot zamówienia będzie opłacona przez Zamawiającego w terminie 30 dni, na podstawie przyjętego towaru oraz faktury wystawianej przez Wykonawcę. 9. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 31400000-0 (baterie) 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: - dla Zadania nr 1 oraz od 9 do 12 - do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - dla Zadania od 2 do 8 – 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg załącznika nr 5 do SIWZ 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANY UMOWY 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Dostawa towaru oznaczonego innym numerem NSN i P/N niż podany w formularzu cenowym, będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za wyłączną zgodą Zamawiającego, który decyzję swą podejmie w oparciu o wymagania dokumentacji technicznej statku powietrznego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji dokumentującej wycofanie z produkcji produktu oznaczonego danym numerem NSN i P/N oraz zastąpienie go innymi. Cena umowy nie ulega zmianie (dot. zadań 2-8). 5. W ramach wartości zamówienia zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w trakcie realizacji umowy, w poszczególnych pozycjach formularza cenowego. 6. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji umowy z powodu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, działając z należytą starannością w szczególności w przypadku zaistnienia klęsk żywiołowych, epidemii, kataklizmów, na pisemnie umotywowany wniosek Wykonawcy. 7. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności. WSZELKIE ZMIANY UMOWY ZOSTAŁY ZAWARTE WE WZORZE UMOWY, KTÓRY STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie będzie wymagane. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1 - BATERIE I AKUMULATORY POWSZECHNEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2 – AKUMULATOR DO LAPTOPA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 3 – BATERIA BT-70242-2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 4 - BATERIA C56000A-02
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIA NR 5 - BATERIA LSH14 3,6V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 6 - BATERIA TL-2300/S
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 7 - BATERIA U10025
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 8 - PAKIET BATERII LITOWYCH 700186
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 9 - baterie do sprzętu kulturalno - oświatowego dla Sekcji Wychowawczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - zakup i dostawa baterii i akumulatorków powszechnego użycia dla służby OPBMR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ZADANIE NR11 - baterie dla Sł. Geograficznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 12 - akumulatorki dla Sł. uzbrojenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii, akumulatorków, akumulatorów do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 – formularzach cenowych. 2. Dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 12 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)