GuidZP400 |
39c89a16-97dd-4d9f-9e2d-acc7c5a3d823
|
Biuletyn |
528197-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kołobrzeg
|
Regon |
33092071300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trzebiatowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 524 848
|
Zamawiajacy fax |
943 530 455
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@gminakolobrzeg.com.pl
|
Adres strony url |
www.gmina.kolobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt BALTIC FOR ALL nr STHB.04.01.00-32-0139/17-00 realizowany w ramach programu Interreg V-A Poland - Denmark - Germany - Lithuania - Sweden (South Baltic) Programme 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gmina.kolobrzeg.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu windsurfingowego, kitesurfingowego oraz osprzętu żeglarskiego w ramach projektu BALTIC FOR ALL
|
Numer referencyjny |
ZP.271.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu żeglarskiego do szkolenia żeglarskiego w ramach projektu BALTIC FOR ALL nr STHB.04.01.00-32-0139/17-00 realizowany w ramach programu Interreg V-A Poland - Denmark - Germany - Lithuania - Sweden (South Baltic) Programme 2014-2020. Sprzęt będzie wykorzystywany do szkolenia Instruktorów żeglarstwa, windsurfingu i kitesurfingu osób z niepełnosprawnościami.
|
Cpv glowny przedmiot |
37412330-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A. Doświadczenie Wykonawcy (Minimalny poziom zdolności)
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 dostawy sprzętu, osprzętu żeglarskiego, windsurfingowego lub kitesurfingowego itp.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę w całości.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Jeżeli Wykonawca (lub podmiot, na którego zasobach lub sytuacji polega Wykonawca), ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca (lub ww. podmiot) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z postanowieniami §8 wzoru Umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt windsurfingowy i kitesurfingowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37412330-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu windsurfingowego, kitesurfingowego opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Osprzęt żeglarski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa osprzętu żeglarskiego opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ (odzież różna, sprzęt nawigacyjny, Radiotelefony, Kompasy, Lornetki, Flagi, Zestawy pierwszej pomocy, Sprzęt ratunkowy i awaryjny, Zegarki)
|
| |