Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Gmina - Miasto Elbląg
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528135-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco
Przedmiot główny:
CPV: 72.25.00.00-2
Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
Główne miejsce świadczenia usług: CZMSSZ, ul. E. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oraz asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy – Zestawienie urządzeń i oprogramowania firmy CISCO objętych Umową.
Przez usługę serwisu oraz asysty technicznej zwaną dalej serwisem rozumie się wszelkie działania – w tym także działania zdalne – niezbędne do usunięcia wady sprzętu lub oprogramowania i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia sprzętu.
2. Zakres zamówienia:
1) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi serwisu technicznego polegającej na:
a) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej,
b) składaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń i zapytań do centrum zgłoszeń serwisowych producenta (TAC), w tym określanie priorytetów zgłoszeń, na urządzenia i oprogramowanie, o których mowa w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
c) rejestrowaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń do producenta oprogramowania dotyczących błędów w działaniu oprogramowania lub odstępstw w działaniu oprogramowania w stosunku do deklarowanej funkcjonalności oprogramowania. Obowiązek ten odnosi się do oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
d) naprawie lub wymianie urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na nowe, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
e) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jaka była przed awarią,
f) dostarczeniu Zamawiającemu aktualizacji posiadanego oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, do najnowszej wersji oprogramowania (rozumianej jako najnowsza wersja systemu/oprogramowania obecnie dostępna oraz rozwijana przez producenta),
g) dostarczeniu na życzenie Zamawiającego wskazanej dokumentacji do urządzeń i oprogramowania, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
h) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie).
2) Dla urządzeń posiadających w dniu podpisania umowy status „end off suport” oznaczający zakończenie wsparcia producenta urządzeń, z zakresu usługi serwisu technicznego wyłącza się czynności opisane w sekcji II.4) pkt 2. poz. 1) lit. b), c) i d) ogłoszenia. W tym przypadku zakres usługi serwisu technicznego obejmuje dodatkowo naprawę lub wymianę urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na sprawne, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie.
3) Dla urządzeń, dla których „end off suport” (zakończenie wsparcia producenta urządzeń) przypada w okresie świadczenia 12-miesięcznej usługi serwisu technicznego, objętej zamówieniem, pakiety serwisowe producenta muszą być wykupione na okres maksymalny jaki dopuszcza producent (tj. do dnia osiągnięcia statusu „end off support”). Po osiągnięciu przez ww. urządzenia statusu „end off suport” usługa serwisu technicznego obejmować będzie zakres opisany w sekcji II.4) pkt 2. poz. 2) ogłoszenia.
3. Wymagania Zamawiającego:
1) W przypadku wystąpienia poważnych błędów w oprogramowaniu, ogłoszonych przez producenta urządzeń, mogących skutkować niepoprawną pracą urządzeń, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego oraz zaproponuje rozwiązanie problemu, docelowe lub tymczasowe.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał mu, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, informację (potwierdzoną przez producenta) o pakietach serwisowych producenta urządzeń oraz oprogramowania, określające warunki, na których gwarancje zostały udzielone.
3) Zamawiający wymaga, aby pakiety serwisowe pozwalały, i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie może powodować utraty praw serwisowych do istniejącej konfiguracji danego urządzenia.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi serwisu technicznego po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. Zamawiający zgłaszając awarię może skorzystać z formy:
a) elektronicznej poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail,
b) telefonicznej.
Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w dniach roboczych) oraz e-mail (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich serwisowanych rozwiązań.
5) Każde zgłoszenie dotyczące serwisu technicznego będzie rejestrowane i potwierdzane bezzwłocznie pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego: cisco@elblag.eu
6) Usunięcie awarii sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy nastąpi w następnym dniu roboczym.
Zgłoszenie awarii po godz. 16:00 będzie traktowane jak zgłoszenie w następnym dniu roboczym o godz. 8:00. W przypadku niemożności usunięcia uszkodzenia w powyższym terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
7) W przypadku awarii i w jej wyniku wymiany uszkodzonego urządzenia bądź jego części, będącego nośnikiem danych, Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia uszkodzonej części Zamawiającemu.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) przez osobę/osoby z doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrożenia sieci LAN/MAN/WAN, posiadającą/posiadające aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching oraz certyfikat CCIE Security.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek zgodnie z kolejnością zgłoszeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmienić priorytet usterki.
10) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę przy asyście Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy urządzeń i oprogramowania oraz przywrócenia ich pełnej funkcjonalności.
11) Wykonawca musi posiadać najwyższy stopień partnerstwa Gold Certified Partner.
4. Czas trwania serwisu dla urządzeń wynosi minimum 12 miesięcy.
5. Serwis musi być autoryzowany przez producentów urządzeń, to jest zapewniona być musi naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta.
6. W przypadku wygrania przetargu i składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
10. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ee9d40f-4f4d-431e-af76-c14dbf213d0a
Biuletyn 528135-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina - Miasto Elbląg
Regon 17074771500000
Zamawiajacy adres ulica Łączności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 552353536,
Zamawiajacy fax 552393334
Zamawiajacy email dzp@umelblag.pl,
Adres strony url www.umelblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco
Numer referencyjny DZP.271.9.2020.AŁ
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco Przedmiot główny: CPV: 72.25.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów Główne miejsce świadczenia usług: CZMSSZ, ul. E. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oraz asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy – Zestawienie urządzeń i oprogramowania firmy CISCO objętych Umową. Przez usługę serwisu oraz asysty technicznej zwaną dalej serwisem rozumie się wszelkie działania – w tym także działania zdalne – niezbędne do usunięcia wady sprzętu lub oprogramowania i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia sprzętu. 2. Zakres zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi serwisu technicznego polegającej na: a) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej, b) składaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń i zapytań do centrum zgłoszeń serwisowych producenta (TAC), w tym określanie priorytetów zgłoszeń, na urządzenia i oprogramowanie, o których mowa w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, c) rejestrowaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń do producenta oprogramowania dotyczących błędów w działaniu oprogramowania lub odstępstw w działaniu oprogramowania w stosunku do deklarowanej funkcjonalności oprogramowania. Obowiązek ten odnosi się do oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, d) naprawie lub wymianie urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na nowe, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, e) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jaka była przed awarią, f) dostarczeniu Zamawiającemu aktualizacji posiadanego oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, do najnowszej wersji oprogramowania (rozumianej jako najnowsza wersja systemu/oprogramowania obecnie dostępna oraz rozwijana przez producenta), g) dostarczeniu na życzenie Zamawiającego wskazanej dokumentacji do urządzeń i oprogramowania, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, h) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie). 2) Dla urządzeń posiadających w dniu podpisania umowy status „end off suport” oznaczający zakończenie wsparcia producenta urządzeń, z zakresu usługi serwisu technicznego wyłącza się czynności opisane w sekcji II.4) pkt 2. poz. 1) lit. b), c) i d) ogłoszenia. W tym przypadku zakres usługi serwisu technicznego obejmuje dodatkowo naprawę lub wymianę urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na sprawne, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie. 3) Dla urządzeń, dla których „end off suport” (zakończenie wsparcia producenta urządzeń) przypada w okresie świadczenia 12-miesięcznej usługi serwisu technicznego, objętej zamówieniem, pakiety serwisowe producenta muszą być wykupione na okres maksymalny jaki dopuszcza producent (tj. do dnia osiągnięcia statusu „end off support”). Po osiągnięciu przez ww. urządzenia statusu „end off suport” usługa serwisu technicznego obejmować będzie zakres opisany w sekcji II.4) pkt 2. poz. 2) ogłoszenia. 3. Wymagania Zamawiającego: 1) W przypadku wystąpienia poważnych błędów w oprogramowaniu, ogłoszonych przez producenta urządzeń, mogących skutkować niepoprawną pracą urządzeń, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego oraz zaproponuje rozwiązanie problemu, docelowe lub tymczasowe. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał mu, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, informację (potwierdzoną przez producenta) o pakietach serwisowych producenta urządzeń oraz oprogramowania, określające warunki, na których gwarancje zostały udzielone. 3) Zamawiający wymaga, aby pakiety serwisowe pozwalały, i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie może powodować utraty praw serwisowych do istniejącej konfiguracji danego urządzenia. 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi serwisu technicznego po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. Zamawiający zgłaszając awarię może skorzystać z formy: a) elektronicznej poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail, b) telefonicznej. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w dniach roboczych) oraz e-mail (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich serwisowanych rozwiązań. 5) Każde zgłoszenie dotyczące serwisu technicznego będzie rejestrowane i potwierdzane bezzwłocznie pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego: cisco@elblag.eu 6) Usunięcie awarii sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy nastąpi w następnym dniu roboczym. Zgłoszenie awarii po godz. 16:00 będzie traktowane jak zgłoszenie w następnym dniu roboczym o godz. 8:00. W przypadku niemożności usunięcia uszkodzenia w powyższym terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. 7) W przypadku awarii i w jej wyniku wymiany uszkodzonego urządzenia bądź jego części, będącego nośnikiem danych, Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia uszkodzonej części Zamawiającemu. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) przez osobę/osoby z doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrożenia sieci LAN/MAN/WAN, posiadającą/posiadające aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching oraz certyfikat CCIE Security. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek zgodnie z kolejnością zgłoszeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmienić priorytet usterki. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę przy asyście Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy urządzeń i oprogramowania oraz przywrócenia ich pełnej funkcjonalności. 11) Wykonawca musi posiadać najwyższy stopień partnerstwa Gold Certified Partner. 4. Czas trwania serwisu dla urządzeń wynosi minimum 12 miesięcy. 5. Serwis musi być autoryzowany przez producentów urządzeń, to jest zapewniona być musi naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. 6. W przypadku wygrania przetargu i składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 10. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania sieci LAN/MAN/WAN, posiadającą aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching oraz certyfikat CCIE Security.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów, UWAGA: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) pkt 1)–3) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b) UWAGI, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a) UWAGI 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 2. UWAGI stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: a) dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w sekcji III.1.3) ogłoszenia, b) dla osób wskazanych w wykazie należy podać czy wskazane osoby posiadają aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching oraz certyfikat CCIE Security, c) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - WYKAZ OSÓB, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę najwyższego stopnia partnerstwa Gold Certified Partner. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagany dokument składa ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie wykonywać usługę serwisowania sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 dot. sekcji II.8): data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

Criterion

Kryteria termin zapłaty
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)