Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, systemu nawigacji (GPS) w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528109-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, systemu nawigacji (GPS) w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.


1 Jednostka centralna zestawu komputerowego 2
2 Jednostka centralna zestawu komputerowego 1
3 Monitor do zestawu komputerowego 3
4 Nawigacja satelitarna GPS z mapą GPS 15
5 Tablica interaktywna wraz oprogramowaniem 3
6 Projektor multimedialny 3
7 Zestaw głośników stereofonicznych do tablic multimedialnych 3
8 Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką 2
9 Przenośny komputer dla każdego ucznia i nauczyciela wraz z systemem operacyjnym 20
10 urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym 1
11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne (kolorowe) 1
12 Drukarka 3d 1
13 Wizualizer 1
14 System do zbierania i analizowania odpowiedzi 1
15 Przełącznik zarządzalny 6
16 Zasilacz UPS 1
17 Serwer 1
18 Konsola modułowa 1
19 router 6
20 Router AP do laptopów 3
21 Okablowanie strukturalne 1 (pracownia)

CPV:
Główny kod CPV:
30236000-2 Rożny sprzęt komputerowy
Pozostałe kody:
Kody CPV
30213000-5 Komputery osobiste
30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 Akcesoria komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 Pakiet oprogramowania do ochrony antywirusowej
30213100-6 Komputery przenośne
42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 Drukarki i plotery
32322000-6 Urządzenia multimedialne
38652120-7 Projektory wideo
32420000-3 Urządzenia sieciowe
30200000-1 urządzenia komputerowe
30237280-5 Akcesoria zasilające
32410000-0 Lokalna sieć komputerowa
38112100-4 Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 897e06f5-b3bf-4bd7-933d-37d45646eaaf
Biuletyn 528109-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
Regon 36527469000000
Zamawiajacy adres ulica Stefana Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 115
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426377278
Zamawiajacy fax 426377278
Zamawiajacy email beata.sepska@cez.lodz.pl
Adres strony url https://cezlodz.bip.wikom.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://cezlodz.bip.wikom.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Stefana Żeromskiego 115, 90-542 Łódź,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, systemu nawigacji (GPS) w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Numer referencyjny SKIS/5/2020
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci zamawiający nie zastrzega tego prawa
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy zamawiający nie określa maksymalnej liczby części na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, systemu nawigacji (GPS) w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. 1 Jednostka centralna zestawu komputerowego 2 2 Jednostka centralna zestawu komputerowego 1 3 Monitor do zestawu komputerowego 3 4 Nawigacja satelitarna GPS z mapą GPS 15 5 Tablica interaktywna wraz oprogramowaniem 3 6 Projektor multimedialny 3 7 Zestaw głośników stereofonicznych do tablic multimedialnych 3 8 Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką 2 9 Przenośny komputer dla każdego ucznia i nauczyciela wraz z systemem operacyjnym 20 10 urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym 1 11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne (kolorowe) 1 12 Drukarka 3d 1 13 Wizualizer 1 14 System do zbierania i analizowania odpowiedzi 1 15 Przełącznik zarządzalny 6 16 Zasilacz UPS 1 17 Serwer 1 18 Konsola modułowa 1 19 router 6 20 Router AP do laptopów 3 21 Okablowanie strukturalne 1 (pracownia) CPV: Główny kod CPV: 30236000-2 Rożny sprzęt komputerowy Pozostałe kody: Kody CPV 30213000-5 Komputery osobiste 30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych 30237200-1 Akcesoria komputerowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48760000-3 Pakiet oprogramowania do ochrony antywirusowej 30213100-6 Komputery przenośne 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 Drukarki i plotery 32322000-6 Urządzenia multimedialne 38652120-7 Projektory wideo 32420000-3 Urządzenia sieciowe 30200000-1 urządzenia komputerowe 30237280-5 Akcesoria zasilające 32410000-0 Lokalna sieć komputerowa 38112100-4 Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst par 11 umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki Oferta winna być złożona w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy ani prawa opcji,zawarcia umowy ramowej,składania ofert wariantowych,rozliczania w walutach obcych,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Teresa Łęcka, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, mail: teresa.lecka@cez.lodz.pl, tel. 42 637 72 78 c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie wynikającym z przepisów Umowy w związku z realizacją projektu pn. „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. UWAGA: • skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej. • W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. • Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Criterion

Kryteria przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)