Dostawa mebli biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527760-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy.
Zamówienie podzielone jest na 2 części. Opis części zamówienia:

Część 1: „Dostawa mebli biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy” - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, montaż i ustawienie mebli przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach, w wybranych przez Zamawiającego siedzibach Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy, w ilości i rodzaju oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

Część 2: „Dostawa krzeseł biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy” - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, montaż i ustawienie krzeseł przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach w wybranych przez Zamawiającego siedzibach Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy, w ilości i rodzaju oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e88be4d1-8ff8-4a39-b3c3-b9861a13a915
Biuletyn 527760-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 01525964000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url www.um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://umw.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy
Numer referencyjny ZP/EM/271/II-51/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Opis części zamówienia: Część 1: „Dostawa mebli biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy” - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, montaż i ustawienie mebli przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach, w wybranych przez Zamawiającego siedzibach Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy, w ilości i rodzaju oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Część 2: „Dostawa krzeseł biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy” - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, montaż i ustawienie krzeseł przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach w wybranych przez Zamawiającego siedzibach Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy, w ilości i rodzaju oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 604683,96
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do dnia 18 grudnia 2020 r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust.1 Wzoru Umowy w danej części zamówienia (tj. kwoty określonej w pkt 2). 2. Wynagrodzenie za całkowite wykonanie przedmiotu umowy, nie przekroczy kwoty 743 761,27 zł brutto, w tym: w części I: 456 374,71 zł. brutto w części II: 287 386,56 zł. brutto
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali bądź wykonują: a) dla Części 1: co najmniej 2 (dwie) dostawy mebli biurowych, tożsamych z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, wartość zrealizowanej dostawy wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto. b) dla Części 2: co najmniej 2 (dwie) dostawy krzeseł biurowych tożsamych z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, wartość zrealizowanej dostawy wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt III.1.3.; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik do SIWZ. b) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. d) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. e) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku do SIWZ). f) formularz cenowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmian umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, w dniu 08.04.2020 r. o godzinie 12:30. 2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny ofertowej brutto (w każdej części zamówienia). Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem https://umw.ezamawiajacy.pl 4. 2.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Ewa Mścichowska - Biuro Zamówień Publicznych; tel.: 22 443-14-07

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 371036,35
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, montaż i ustawienie mebli przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach, w wybranych przez Zamawiającego siedzibach Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy, w ilości i rodzaju oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 233647,61
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, montaż i ustawienie krzeseł przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach w wybranych przez Zamawiającego siedzibach Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy, w ilości i rodzaju oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)