Usługa audytu zapewniającego rozpoznawalność w przeglądarkach internetowych

Publication date 2020-03-31
End date 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi audytu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525992-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 728100001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi audytu WebTrust systemu informatycznego NBP zwanego „Narodowym Centrum Certyfikacji” zapewniającego rozpoznawalność certyfikatów wydanych w ramach Narodowego Centrum Certyfikacji w przeglądarkach internetowych.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów:
1) etap I – audyt wstępny (tzw. analiza luki) pozwalający ocenić stan dostosowania Narodowego Centrum Certyfikacji do wymogów WebTrust,
2) etap II – prawo opcji - po analizie Raportu wykonanego w ramach I etapu, Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie następujących czynności:
a) udział audytora w ceremonii generowania klucza urzędu certyfikacji oraz uruchomienia nowego urzędu certyfikacji,
b) audyt „point in time” w momencie uruchamiania urzędu certyfikacji,
c) audyt właściwy (minimum 3 miesiące po audycie „point in time”) weryfikujący zgodność funkcjonowania urzędu certyfikacji, z wymogami WebTrust,
d) wsparcie audytora w procesie wystąpienia do producentów przeglądarek internetowych z wnioskiem o dodanie certyfikatu urzędu certyfikacji do listy zaufanych certyfikatów.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab14d1e6-bea2-4f24-958c-2dbcde7afe8b
Biuletyn 525992-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Regon 00000222300000
Zamawiajacy adres ulica Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 11/21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-919
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48221852820
Zamawiajacy fax +48221851211
Zamawiajacy email dkrzprzetargi@nbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://e-zamowienia.nbp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://e-zamowienia.nbp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie elektronicznej na adres https://oneplace.marketplanet.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa audytu zapewniającego rozpoznawalność w przeglądarkach internetowych
Numer referencyjny SEZ/DKRZ-WPO2-TN-241-0059/DB/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi audytu WebTrust systemu informatycznego NBP zwanego „Narodowym Centrum Certyfikacji” zapewniającego rozpoznawalność certyfikatów wydanych w ramach Narodowego Centrum Certyfikacji w przeglądarkach internetowych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) etap I – audyt wstępny (tzw. analiza luki) pozwalający ocenić stan dostosowania Narodowego Centrum Certyfikacji do wymogów WebTrust, 2) etap II – prawo opcji - po analizie Raportu wykonanego w ramach I etapu, Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie następujących czynności: a) udział audytora w ceremonii generowania klucza urzędu certyfikacji oraz uruchomienia nowego urzędu certyfikacji, b) audyt „point in time” w momencie uruchamiania urzędu certyfikacji, c) audyt właściwy (minimum 3 miesiące po audycie „point in time”) weryfikujący zgodność funkcjonowania urzędu certyfikacji, z wymogami WebTrust, d) wsparcie audytora w procesie wystąpienia do producentów przeglądarek internetowych z wnioskiem o dodanie certyfikatu urzędu certyfikacji do listy zaufanych certyfikatów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1) Wykonanie I etapu w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy. 2) 30 dni po zaakceptowaniu I etapu Zamawiający podejmie decyzję i ustali z Wykonawcą termin realizacji prawa opcji - II etapu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę audytu zapewniającą rozpoznawalność w przeglądarkach internetowych, b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponuje co najmniej jedną osobą która przeprowadzała Audyt WebTrust jako kierownik zespołu audytującego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 2) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane l należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 10 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)