Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Cyfrowe usługi publiczne i dostęp do informacji przestrzennej w gminie Lelkowo"

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Gmina Lelkowo
Miejscowość Lelkowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527164-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722630006, 397172003, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Cyfrowe usługi publiczne i dostęp do informacji przestrzennej w gminie Lelkowo”. Zamówienie jest podzielone na części.
1.2. Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje:
1.2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu,
1.2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu,
1.2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania,
1.2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu (serwera, UPS do serwera, urządzenia NAS, urządzenia UTM, szafy rack),
1.2.5. testowanie i uruchomienie Systemu,
1.2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego,
1.2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową,
1.2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy,
1.2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna;
1.2.10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej;
przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ.
1.3. Część 2. Dostawa klimatyzatora z instalacją.
1.4. Część 3. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę:
1.4.1. Zestawów komputerowych - 14 szt.;
1.4.2. UPS do zestawów komputerowych - 14 szt.;
1.4.3. Skanera dokumentowego – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c72f1eb2-d335-492f-af55-c99be0908c2e
Biuletyn 527164-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Lelkowo
Regon 53820200000000
Zamawiajacy adres ulica Lelkowo
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Lelkowo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 552 448 183
Zamawiajacy fax 552 448 183
Zamawiajacy email sekretariat@uglelkowo.pl
Adres strony url www.lelkowo.warmia.mazury.pl
Adres strony internetowej http://lelkowo.warmia.mazury.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia biplelkowo.warmia.mazury.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja biplelkowo.warmia.mazury.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Lelkowie , Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Cyfrowe usługi publiczne i dostęp do informacji przestrzennej w gminie Lelkowo"
Numer referencyjny RG.I.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Cyfrowe usługi publiczne i dostęp do informacji przestrzennej w gminie Lelkowo”. Zamówienie jest podzielone na części. 1.2. Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje: 1.2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 1.2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 1.2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 1.2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu (serwera, UPS do serwera, urządzenia NAS, urządzenia UTM, szafy rack), 1.2.5. testowanie i uruchomienie Systemu, 1.2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 1.2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową, 1.2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 1.2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; 1.2.10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3. Część 2. Dostawa klimatyzatora z instalacją. 1.4. Część 3. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę: 1.4.1. Zestawów komputerowych - 14 szt.; 1.4.2. UPS do zestawów komputerowych - 14 szt.; 1.4.3. Skanera dokumentowego – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część 1 - do dnia 30.10.2020 r. Część 2 - nie dłużej niż do 100 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Część 3 - nie dłużej niż do 100 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Dla części 2 i 3 Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: a) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jeden zintegrowany z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki, portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde; b) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde; c) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej lub digitalizacji zasobów informacji przestrzennej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde; 2. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, tj. kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia) pełniąc funkcję kierownika lub zastępcy lub równoważną (tj. związaną z kierowaniem pracą zespołu), o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 200 000 zł brutto; b) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu podatkowego lub księgowego o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 100 000,00 zł; c) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 25 000,00 zł; d) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu informacji przestrzennej lub digitalizację zasobów informacji przestrzennej o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Części 2 Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku. Części 3 Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu decyzji właściwego organu. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-5.
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia. 1. Wykaz dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opis oferowanego sprzętu, wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 i/lub pkt. 4 i/lub pkt. 5 (odpowiednio dla części zamówienia) Formularza oferty producenta, model i numer katalogowy (jeśli posiada), odnoszący się do wymagań określonych w Załączniku nr 1 SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) dotyczących sprzętu i umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, z załączeniem dokumentów: 2. wydruki ze strony Standard Performance Evaluation Corporation (www.spec.org) potwierdzające wynik testów dla oferowanych serwerów (wymaganie dotyczy części 1); 3. opis oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego, wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 Formularza oferty producenta/autora i nazwy oprogramowania; 4. próbka oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 10 do SIWZ, na dwóch dyskach twardych przenośnych (podstawowym i zapasowym), na których przekaże próbkę, w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, które umożliwiają przeprowadzenie procedury badania próbki w zakresie funkcjonalności opisanej w scenariuszach (wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzić demonstrację złożonej próbki, zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku nr 10 do SIWZ; wymaganie dotyczy części 1).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 1. Część 1 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy) 2. Część 2 - 250,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) 3. Część 3 - 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale 11 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy 75 8313 0009 0043 6027 2000 0030 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa Ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe informacje dotyczące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zostały zawarte we wzorze umowy dla poszczególnej części stanowiącym Załącznik nr 8.1, 8.2 i 8.3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień powtarzających się. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 3.2. Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje: 3.2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 3.2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 3.2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 3.2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu (serwera, UPS do serwera, urządzenia NAS, urządzenia UTM, szafy rack), 3.2.5. testowanie i uruchomienie Systemu, 3.2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 3.2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową, 3.2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 3.2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; 3.2.10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa klimatyzatora z instalacją
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Dostawa klimatyzatora z instalacją.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Część 3 - Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę: 1. Zestawów komputerowych - 14 szt.; 2. UPS do zestawów komputerowych - 14 szt.; 3. Skanera dokumentowego – 1 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)