Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do przechowywania drobnego sprzętu medycznego, koszy, wieszaków

Publication date 2020-03-31
End date 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527945-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 349284806, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do przechowywania drobnego sprzętu medycznego, koszy, wieszaków szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularzu cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e867348-1ec0-4c28-94b8-eb5953fa7b3a
Biuletyn 527945-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, ul. Wawelska 15 B, 02 – 034 Warszawa, pokój nr 012, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do przechowywania drobnego sprzętu medycznego, koszy, wieszaków
Numer referencyjny PN-78/20/KT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do przechowywania drobnego sprzętu medycznego, koszy, wieszaków szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularzu cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Dostawa dla pakietu nr 1 – 36 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawa dla pakietu nr 2-6 – 24 miesiące od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski –zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga założenia stosownego oświadczenia . b) materiałów informacyjnych (np. materiały techniczno – reklamowe, foldery, opisy techniczne, ulotki, katalogi, oświadczenia, informacje od producenta, karty katalogowe produktów) wystawionych przez producenta lub dystrybutora opisujących parametry techniczne zaoferowanych produktów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. W/w dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnienie wymagań postawionych w SIWZ przez Zamawiającego. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia próbki - w ilości 1 sztuka (do wybranych pozycji z pakietu) - w celu weryfikacji zgodności próbki z wymaganiami Zamawiającego tj. zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. d) Dotyczy pakietu nr 1 – certyfikaty potwierdzające, iż pojemniki zostały dopuszczone do gromadzenia odpadów medycznych (wymagane certyfikaty dopuszczające do używania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi).
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: a) upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; c) formularz cenowy – załączniki nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia RODO - zgodnie z zapisami SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektami umów - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 – pojemniki na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 2 – kosze do segregacji odpadów wraz z łącznikami i wkładami (wiaderkami)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 3 – stelaże do worków na odpady
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 4 - pojemniki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 5 – kosze druciane
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 6 – metalowe wieszaki
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)