Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 – Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą

Publication date 2020-04-01
End date 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528575-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do realizacji działań z zakresu ochrony czynnej w postaci 34 szt. loggerów GPS-GSM oraz zestawu zasilającego stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF. l) Koszt transmisji danych: abonament nie może przekroczyć 80 zł brutto/miesiąc na każdy z loggerów (koszt niezależny od ilości przesyłanych danych); Usługa transmisji danych będzie trwała rzez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF – 1 szt.
W skład zestawu będą wchodziły następujące urządzenia i elementy:
a) panel słoneczny - 1 sztuka, b) akumulator żelowy kompatybilny z urządzeniami z pkt. a, 1 sztuka, c) regulator ładowania i napięcia wyjściowego - 1 sztuka, d) Przewód jednożyłowy miedziany, e) Power Bank.
Zamówienie podzielone jest na dwie części, oferty można składać w odniesieniu do jednej lub obu części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4545d395-a02f-4478-ab8a-b80c973c0694
Biuletyn 528575-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna
Regon 430525669
Zamawiajacy adres ulica Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 508371307, 512210512
Zamawiajacy email tomaszbajdak@wp.pl, katarzyna.curylo@lto.org.pl
Adres strony url www.lto.org.pl zakładka "O Nas", zakładka "Zamówienia"
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadania są częścią Projektu „Implementacja Krajowego Programu Ochrony Dubelta – etap I” LIFEGALLINAGO ACTION PLAN (LIFE17 NAT/PL/000015), dalej „Projekt”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Instrumentu Finansowego LIFE (nr umowy LIFE17 NAT/PL/000015) oraz przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (nr umowy 266/2018/Wn50/OP-WK/LF/D). Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu postępowań o udzielenie zamówień w ramach Projektu przez podmiot niezobowiązany do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego wg zasad opisanych w Regulaminie postępowań o udzielenie zamówień w ramach Projektu, zamieszczonego na stronie Zamawiającego www.lto.org.pl w zakładce "O Nas", zakładce "Zamówienia", wraz z pozostałymi dokumentami postępowania: zapytanie ofertowe z załącznikami i wzór umowy.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny stowarzyszenie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lto.org.pl w zakładce "O Nas", zakładce "Zamówienia"
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne tomasz.bajdak@lto.org.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 – Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą
Numer referencyjny DUBELT/LTO/18/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci obu części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do realizacji działań z zakresu ochrony czynnej w postaci 34 szt. loggerów GPS-GSM oraz zestawu zasilającego stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF. l) Koszt transmisji danych: abonament nie może przekroczyć 80 zł brutto/miesiąc na każdy z loggerów (koszt niezależny od ilości przesyłanych danych); Usługa transmisji danych będzie trwała rzez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF – 1 szt. W skład zestawu będą wchodziły następujące urządzenia i elementy: a) panel słoneczny - 1 sztuka, b) akumulator żelowy kompatybilny z urządzeniami z pkt. a, 1 sztuka, c) regulator ładowania i napięcia wyjściowego - 1 sztuka, d) Przewód jednożyłowy miedziany, e) Power Bank. Zamówienie podzielone jest na dwie części, oferty można składać w odniesieniu do jednej lub obu części.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: dla części I – dostawa nie mniej niż 50% nadajników w terminie do 3 tygodni licząc od dnia podpisania umowy, pozostała partia w terminie do 4 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Usługa transmisji danych będzie trwała przez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. dla części II – dostawa do 3 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 3.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 57 ust. 1 i 2 Dyrektywy 2014/24/UE tj.: a) nie został wobec niego wydany prawomocny wyrok z powodu dopuszczenia się jednego z następujących czynów: - udziału w organizacji przestępczej, zgodnie z definicją takiej organizacji zawarta w art. 2 decyzji ramowej Rady 2008/841/WSiSW z dnia 24 października 2008 r. w sprawie zwalczania przestępczości zorganizowanej (Dz.U. L 300 z 11.11.2008, s. 42); - korupcji, zgodnie z definicja zawarta w art. 3 Konwencji w sprawie zwalczania korupcji urzędników Wspólnot Europejskich i urzędników państw członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. L 195 z 25.6.1997, s. 1) i art. 2 ust. 1 decyzji ramowej Rady 2003/568/WSiSW (Decyzja ramowa Rady 2003/568/WSISW z dnia 22 lipca 2003 r. w sprawie zwalczania korupcji w sektorze prywatnym, Dz.U. L 192 z 31.7.2003, s. 54), jak również korupcji zdefiniowanej w prawie krajowym instytucji zamawiającej lub wykonawcy; - nadużycia finansowego w rozumieniu art. 1 Konwencji w sprawie ochrony „interesów finansowych” Wspólnot Europejskich (Dz.U. L 316 z 27.11.1995, s.48); - przestępstw terrorystycznych lub przestępstw związanych z działalnością terrorystyczną, zgodnie z definicją zawartą odpowiednio w art. 1 i 3 decyzji ramowej Rady 2002/475/WSiSW (Decyzja ramowa Rady z dnia 13 czerwca 2002 r. w sprawie zwalczania terroryzmu, Dz.U. L 164 z 22.6.2002, s. 3), bądź podżegania do popełnienia przestępstwa, pomocnictwa, współsprawstwa lub usiłowania popełnienia przestępstwa, o których mowa w art. 4 tej decyzji ramowej; - prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu, zgodnie z definicją zawartą w art. 1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2005/60/WE (Dyrektywa 2005/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 października 2005 r. w sprawie przeciwdziałania korzystaniu z systemu finansowego w celu prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, Dz.U. L 309 z 25.11.2005, s. 15); - pracy dzieci i innych form handlu ludźmi, zgodnie z definicja zawarta w art. 2 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/36/UE (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/36/UE z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zapobiegania handlowi ludźmi i zwalczania tego procederu oraz ochrony ofiar, Dz.U. L 101 z 15.4.2011, s. 1); b) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków lub opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne. Okoliczność braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wskazuje w oświadczeniu własnym zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu. 3.2. Beneficjent udziela zamówienia wykonawcy unikając jakiegokolwiek konfliktu interesów, rozumianego jako sytuacja, w której bezstronna i obiektywna realizacja umowy o zamówienie przez Beneficjenta jest zagrożona z powodów związanych z rodziną, życiem emocjonalnym, powinowactwem politycznym lub narodowym, interesem gospodarczym lub jakimkolwiek innym wspólnym interesem istniejącym między Beneficjentem a wykonawcą wyłonionym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. Z uwagi na powyższe, Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z tytułu powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Okoliczność braku podstaw do wykluczenia z tytułu powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawca dokumentuje oświadczeniem własnym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia. 3.2. O udzielenie zadania mogą ubiegać się również Wykonawcy z innych państw. Wykonawcy zagraniczni powinni wówczas przedłożyć wszystkie wymagane załączniki, na takich zasadach jak wykonawcy krajowi. 3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione oferty na część I: Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta. Dokumenty te powinny wskazywać/potwierdzać że oferowany sprzęt posiada zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym parametry, które podlegają punktacji, tj. wagę nadajnika. W przypadku braku w tych dokumentach informacji o wadze nadajnika Zamawiający przyjmie, że sprzęt posiada maksymalną dopuszczoną wagę i w tym zakresie otrzyma 0 pkt. oferty na część II: Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta. Dokumenty te powinny wskazywać/potwierdzać że oferowany sprzęt posiada zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym parametry, które podlegają punktacji. W przypadku braku w tych dokumentach informacji o którymś z punktowanych parametrów, Zamawiający przyjmie, że sprzęt posiada wartości minimalne/maksymalne wymagane i w tym zakresie otrzyma 0 pkt. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty 1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu. 2. Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2A i/lub 2B do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. 3. Dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta, zgodnie z postanowieniami pkt 6. 4. Pełnomocnictwo – jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty bądź z danych rejestrów powszechnie dostępnych.
Wadium tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe zgodnie z Regulaminem zamieszczonym na stronie www.lto.org.pl
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek dotyczy części I: Zamawiający będzie mógł wypłacić Wykonawcy zaliczkę w wysokości do 50% ceny dostawy loggerów. Pozostała kwota wynagrodzenia za dostawę loggerów zostanie uiszczona po odbiorze bez wad i usterek pozostałej partii nadajników. dotyczy części II: Zamawiający będzie mógł wypłacić Wykonawcy zaliczkę w wysokości do 50% ceny umowy. Pozostała kwota wynagrodzenia zostanie uiszczona po odbiorze bez wad i usterek sprzętu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności na uzasadniony wniosek strony. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach na uzasadniony, pisemny wniosek Strony: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron, której nie można było przewidzieć lub której nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; niemożliwość zrealizowania zamówienia z przyczyn i zdarzeń niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Jako siłę wyższą Strony rozumieją również skutki (w tym ograniczenia wprowadzane przez władze lokalne i centralne) rozprzestrzeniania się koronawirusa. - W takim przypadku termin wykonania umowy może zostać przesunięty do czasu gdy okoliczności siły wyższej ustąpią i wykonanie zamówienia będzie możliwe. Strony ustalą termin, który będzie technicznie i organizacyjnie możliwy do wykonania. - Zmawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu wykonania umowy i zmiany wynagrodzenia wykonawcy za dostawę loggerów - Zamawiający może dopuścić zmniejszenie liczby loggerów, maksymalnie o 50 %; Zmiany będą wprowadzane na pisemny, uzasadniony wniosek strony. Zamawiający będzie mógł żądać dokumentów potwierdzających wzrost kosztów dostawy lub innych dokumentów, uzasadniających okoliczności, na które powołuje się Strona wnosząca o zmianę umowy. b) Zamawiający dopuszcza zmianę modelu, producenta lub roku produkcji oferowanego sprzętu na inny sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostawa oferowanego sprzętu jest niemożliwa. 2) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w treści umowy z powodu wymogu dostosowania jej zapisów do prawa zmienionego po dacie podpisania umowy – strony dostosują postanowienia umowy do zmienionego stanu prawnego, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota brutto, kwota netto pozostanie bez zmian. 3. Zmiany polegające na zmianie osób upoważnionych do realizacji umowy, o których mowa w § 9, oraz zmiana adresu (w tym e-mailowego) Stron umowy na potrzeby bieżącej korespondencji i współpracy, nie stanowią zmiany umowy i następują przez pisemne powiadomienie drugiej strony.
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Informacje o ochronie danych osobowych zawarte są w zapytaniu ofertowym zamieszczonym na stronie www.lto.org.pl

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I – Loggery GPS-GSM – 34 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) masa pojedynczego loggera (bez elementów mocujących): maksymalnie 7 g; b) wszystkie loggery muszą posiadać możliwość zdalnej transmisji danych za pośrednictwem sieci GSM lub satelitów o zasięgu globalnym; c) wszystkie loggery muszą zapewniać transmisję danych z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz na 12 h; d) darmowa zdalna obsługa wszystkich loggerów (umożliwiająca zmianę ustawień interwału zbierania pozycji i łączności służącej przesyłaniu danych, umożliwiająca pobieranie zebranych przez loggery danych) przy użyciu przeglądarki internetowej lub aplikacji na system Android; e) wbudowana pamięć każdego loggera powinna pozwolić na zapisywanie: co najmniej na 5 000 pozycji; f) każdy logger powinien być wyposażony w panel solarny doładowujący jego wewnętrzny akumulator; g) panel solarny oraz obudowa każdego loggera musi być zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi, silnym słońcem oraz wilgocią; h) kolor obudowy loggerów musi być kryptyczny preferowany jest kolor ciemnobrązowy o wykończeniu matowym; i) w obudowie każdego loggera powinny być otwory lub „uszy” mocujące, dające możliwość instalacji loggera za pomocą sznurka; j) obudowa o zaokrąglonej przedniej części zmniejszającej opory powietrza; k) sprawność zbierania pozycji GPS: co najmniej co 15 minut w warunkach testowych przy pełnym nasłonecznieniu; l) koszt transmisji danych: abonament nie może przekroczyć 80 zł brutto/miesiąc na każdy z loggerów (koszt niezależny od ilości przesyłanych danych); Usługa transmisji danych będzie trwała rzez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. m) Wykonawca może zaoferować brak kosztów transmisji danych w sytuacji nienałożenia loggera lub zdjęcia loggera z ptaka (jednego lub więcej, a także gdy z innych przyczyn nadajnik nie będzie używany) ten wariant stanowi kryterium oceny ofert, opisane w pkt 6; n) minimalna lista parametrów jakie musi mierzyć każdy z loggerów: a. pozycja GPS (format WGS84), b. data (rok, miesiąc, dzień), c. czas (godzina, minuta, sekunda) d. prędkość (GPS) e. wysokość (GPS) f. poziom napięcia elektrycznego baterii. o) gwarancja każdego loggera powinna wynosić: co najmniej 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II – Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF – 1 szt.:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis W skład zestawu będą wchodziły następujące urządzenia i elementy: a) panel słoneczny - 1 sztuka - moc co najmniej 10 W - napięcie maksymalne: 20 v - wymiary nie większe niż 150 x 70 cm, grubość nie większa niż 4 cm - po 15 latach sprawność nie mniejsza niż 90% - gwarancja co najmniej 3 lata b) akumulator żelowy kompatybilny z urządzeniami z pkt. a, 1 sztuka - napięcie 12 V - pojemność co najmniej 7 Ah i nie więcej niż 10 Ah - trwałość co najmniej 500 cykli przy 50% rozładowaniu - projektowana trwałość nie mniejsza niż 4 lata - waga nie większa niż 3 kg - gwarancja co najmniej 2 lata c) regulator ładowania i napięcia wyjściowego - 1 sztuka - maksymalny prąd obciążenia co najmniej 5 A - ochrona przed przeładowaniem - ochrona przed głębokim rozładowaniem - regulacja ładowania z kompensacją temperatury - zużycie energii na pracę własną nie większe niż 15 mW - czujnik temperatury - wyświetlacz LCD ze wskazaniem: naładowania akumulatora, aktualny prąd wyrażony w amperach przesyłany do akumulatora - wyjście USB: napięcie 5v co najmniej o natężeniu 0.5 A i nie większym niż 2 A na złącze. - gwarancja co najmniej 2 lata d) Przewód jednożyłowy miedziany - długość 2 m izolowany do podłączenia instalacji - przewodni grubości co najmniej 2,5 mm i izolacji odpornej na promieniowanie UV zakończony złączkami do akumulatora. e) Power Bank – pojemność co najmniej 10 000 mAh, - stały prąd wyjściowy 5 v. o natężeniu co najmniej 2 A
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)