Przetarg nieograniczony 12/PN/D/PL/2020 r. na zakup, dostawę myjni endoskopowej dla SPWZOZ w Stargardzie.

Publication date 2020-04-01
End date 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528220-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa myjni endoskopowej wraz z przeprowadzeniem szkolenia - Wykonawca potwierdzi protokołem oraz imiennym certyfikatem/zaświadczeniem dla każdej osoby biorącej udział w szkoleniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5c6d12d-4b8a-45f6-98a3-5ef91af4729a
Biuletyn 528220-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl
Adres strony url www.zozstargar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się złożenie oferty w postaci papierowej za pośrednictwem poczty lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail zaopatrzenie@zozstargard.pl na warunkach wskazanych w Rozdziale VIII SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 12/PN/D/PL/2020 r. na zakup, dostawę myjni endoskopowej dla SPWZOZ w Stargardzie.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa myjni endoskopowej wraz z przeprowadzeniem szkolenia - Wykonawca potwierdzi protokołem oraz imiennym certyfikatem/zaświadczeniem dla każdej osoby biorącej udział w szkoleniu.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, stwierdzające, że oferowane produkty posiadają aktualne zaświadczenie atesty, Certyfikat CE lub deklarację zgodności, lub inne równoważne dokumenty, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175). 2) dokument potwierdzający zgłoszenie, powiadomienie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych oferowanych urządzeń medycznych, gdy asortyment jest wyrobem medycznym zgodnym z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 201197 poz. 175) 3) ulotki producenta, katalogi, dokumentację techniczną w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu medycznego.
Inne dokumenty niewymienione ZAMAWIAJĄCY DODATKOWO ŻĄDA ZAŁĄCZENIA PRZEZ WYKONAWCÓW DO OFERTY: 1. wypełnionego i podpisanego przez oferenta Załącznika nr 6 do SIWZ – Specyfikacja Parametrów Techniczno- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w przypadku: 1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia obiektywnie niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)