Wsparcie Zamawiającego w zakresie prowadzenia testów integracji baz danych oraz zbadanie możliwości migracji baz danych.

Publication date 2020-04-02
End date 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528876-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego w zakresie prowadzenia testów integracji baz danych oraz zbadanie możliwości migracji baz danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 901ff93c-0e38-44d6-bc17-8b91ec73cd9e
Biuletyn 528876-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Regon 001377706
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wzp@csioz.gov.pl,
Adres strony url www.csioz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.csioz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csioz.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie Zamawiającego w zakresie prowadzenia testów integracji baz danych oraz zbadanie możliwości migracji baz danych.
Numer referencyjny WZ.270.77.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego w zakresie prowadzenia testów integracji baz danych oraz zbadanie możliwości migracji baz danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania przez okres 2 (dwóch) miesięcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym w poniżej: 1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, nauki ścisłe) 2. Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku konsultanta/architekta rozwiązań dla IT. 3. Doświadczenie w projektowaniu, strojeniu i administracji baz danych oraz systemów operacyjnych – wykazanie doświadczenia polegać będzie na wskazaniu wykonania minimum 1 instalacji w okresie ostatnich 3 lat. 4. Znajomość i doświadczenie dla technologii replikacji logicznych i migracji baz danych potwierdzona co najmniej jedną referencją; 5. Znajomość systemów operacyjnych Linux oraz baz danych Oracle poparta certyfikatami: a. Oracle Certified Master lub równoważny¹ b. Oracle Linux Certified Implementation Specialist lub równoważny¹ Osoba na stanowisku, na którym wymagane jest posiadanie wskazanych przez Zamawiającego certyfikatów będzie posiadała przedmiotowe certyfikaty przez cały okres realizacji umowy. ¹ Informacje w zakresie równoważności certyfikatów: a) Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów innych niż wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wskazany certyfikat potwierdza posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, kompetencji i doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego; b) Ilekroć wymaga się określonych uprawnień dla osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumie się przez to również odpowiadające ważne uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.2.3. SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust 1a SIWZ. 4) Oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – informacja z otwarcia ofert – przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 3) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; 4) w przypadku przerwy w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w odniesieniu do terminu lub zakresu realizacji Umowy; 5) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Umowy; 6) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji przedmiotu Umowy; 7) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie Umowy zgodnie z jego treścią i celem. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w innych przypadkach przewidzianych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 3. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)