Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem

Publication date 2020-04-02
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528865-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323230006, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). W zakres zamówienia wchodzi dostawa:
1) telewizor 55" - 12 szt;
2) mocowanie ścienne do tv - 9 szt;
3) mobilny stojak do tv - 3 szt;
4) projektor multimedialny - 9 szt;
5) odtwarzacz multimedialny - 12 szt;
6) licencja na oprogramowanie do scentralizowanego sterowania treściami - 12 szt;
7) laptop - 10 szt;
8) komputer stacjonarny - 12 szt;
9) licencja na oprogramowanie - system operacyjny systemowy - 4 szt;
10) kioski multimedialne - 7 szt;
11) licencja na oprogramowanie - system operacyjny serwerowy - 60 szt;
12) licencja na oprogramowanie - system operacyjny - 30 szt;
13) licencja na oprogramowanie - UTM - 1 szt;
14) kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt;
15) access point - 12 szt;
16) macierz - 1 szt;
17) dysk hdd 3,5 - 6 szt;
18) ups - 1 szt;
19) akumulatory dodatkowe - 1 szt;
20) monitor - 4 szt;
21) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 20 szt;
22) serwer - 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b7532d2-d333-4d7d-a701-0eb018113e9a
Biuletyn 528865-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
Regon 65497700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wodna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 528 251
Zamawiajacy fax 618 525 306
Zamawiajacy email sniady@man.poznan.pl
Adres strony url https://muzarp.poznan.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (w formie papierowej) - osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem
Numer referencyjny MAP/02/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu . Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) telewizor 55" - 12 szt; 2) mocowanie ścienne do tv - 9 szt; 3) mobilny stojak do tv - 3 szt; 4) projektor multimedialny - 9 szt; 5) odtwarzacz multimedialny - 12 szt; 6) licencja na oprogramowanie do scentralizowanego sterowania treściami - 12 szt; 7) laptop - 10 szt; 8) komputer stacjonarny - 12 szt; 9) licencja na oprogramowanie - system operacyjny systemowy - 4 szt; 10) kioski multimedialne - 7 szt; 11) licencja na oprogramowanie - system operacyjny serwerowy - 60 szt; 12) licencja na oprogramowanie - system operacyjny - 30 szt; 13) licencja na oprogramowanie - UTM - 1 szt; 14) kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt; 15) access point - 12 szt; 16) macierz - 1 szt; 17) dysk hdd 3,5 - 6 szt; 18) ups - 1 szt; 19) akumulatory dodatkowe - 1 szt; 20) monitor - 4 szt; 21) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 20 szt; 22) serwer - 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 32323000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.) – DOTYCZY WYŁĄCZNIE CZĘŚCI 1.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie: a) DLA CZĘŚCI 1: wykonania należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z utrzymaniem urządzeń składających się na informatyczny system bezpieczeństwa, na kwotę netto 30 000 zł każda; b) DLA CZĘŚCI 2: wykonania należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw urządzeń multimedialnych i/lub komputerowych, o wartości netto co najmniej 50 000 PLN każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wymaga się złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu Wymaga się złożenia: a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.); b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się załączenia do oferty pełnomocnictwa, w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) w przypadku składania oferty wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4) zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy); 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (składane po upływie terminu składania ofert).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, b) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, c) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, d) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części - przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, e) w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach art. 15r ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568). f) wydłużenia czasu obowiązywania umowy o czas niezbędny dla realizacji pełnego zakresu rzeczowego, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron wykonanie umowy w terminie umownym okazało się niemożliwe – przedłużenie terminu realizacji o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja pełnego zakresu umowy, g) niezależnego od Wykonawcy braku dostępności zaoferowanych urządzeń, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia (np. wskutek zaprzestania produkcji przez producenta) w takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana dostarczanych urządzeń na inne, spełniające wszystkie wymagania SIWZ, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia i oprogramowanie informatycznego systemu bezpieczeństwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem/instalacją urządzeń i oprogramowania informatycznego systemu bezpieczeństwa Muzeum Archeologicznego w Poznaniu. Zamówienie obejmuje pozycje wymienione w kolumnie „Monitoring/pomieszczenie techniczne” załącznika nr 1b do wzoru umowy i szczegółowo opisane w załączniku nr 1a do wzoru umowy, a w szczególności: 1) licencja na oprogramowanie - system operacyjny systemowy - 4 szt; 2) licencja na oprogramowanie - system operacyjny serwerowy - 60 szt; 3) licencja na oprogramowanie - system operacyjny - 30 szt; 4) licencja na oprogramowanie - UTM - 1 szt; 5) kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt; 6) macierz - 1 szt; 7) dysk hdd 3,5 - 6 szt; 8) ups - 1 szt; 9) akumulatory dodatkowe - 1 szt; 10) monitor - 4 szt; 11) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 7 szt; 12) serwer - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia i oprogramowanie multimedialne i komputerowe z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem. Zakres zamówienia obejmuje pozycje wymienione w kolumnach „Średniowiecze”, „Sudan”, „Sztuka naskalna”, „Pradzieje”, „Wystawa czasowa”, „Wejście główne”, „Kasa biletowa”, „Sala Audio”, „Sala kominkowa”, „Sala wykładowa”, „Piwnice”, „Edukatorzy” i „Rezerwat” załącznika nr 1b do wzoru umowy i opisane szczegółowo w załączniku nr 1a do wzoru umowy, a w szczególności: 1) telewizor 55" - 12 szt; 2) mocowanie ścienne do tv - 9 szt; 3) mobilny stojak do tv - 3 szt; 4) projektor multimedialny - 9 szt; 5) odtwarzacz multimedialny - 12 szt; 6) licencja na oprogramowanie do scentralizowanego sterowania treściami - 12 szt; 7) laptop - 10 szt; 8) komputer stacjonarny - 12 szt; 9) kioski multimedialne - 7 szt; 10) access point - 12 szt; 11) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 13 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisowej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)