Dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim

Publication date 2020-04-02
End date 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radzyń Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528766-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 395180006, 351134003, 395820008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawę obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim szczegółowo opisanym w zakresie i w ilościach wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 268ba294-15f8-4096-9ff1-e5a1a76d73eb
Biuletyn 528766-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30840700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wisznicka
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Radzyń Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 132 267
Zamawiajacy fax 834 132 200
Zamawiajacy email przetargi@spzozrp.pl
Adres strony url www.spzozrp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozrp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozrp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Dokumenty pisemne zgodnie z SIWZ na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
Numer referencyjny 6/2020/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawę obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim szczegółowo opisanym w zakresie i w ilościach wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we Wzorach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaskim; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim jest Pan Maciej Grzesiak, kontakt: maciej.grzesiak@spzozrp.pl 834132283 *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim [Znak sprawy: 06/2020/PN] prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 6 1 srodki ochrony KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaskim; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim jest Pan Maciej Grzesiak, kontakt: maciej.grzesiak@spzozrp.pl 834132283 *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim [Znak sprawy: 06/2020/PN] prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 –Zestawy operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 –Zestawy operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 –Zestawy serwet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 –Zestawy serwet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 –Fartuchy operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 –Fartuchy operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 –Obłożenia do operacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 –Obłożenia do operacji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 –Serwety chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39582000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 –Serwety chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Jałowe osłony na przewody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – Jałowe osłony na przewody
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 – Prześcieradła niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 – Prześcieradła niejałowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 – Okulary ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 – Okulary ochronne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 – Odzież ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 – Odzież ochronna zgonie z załącznikiem nr 3.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 –Podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10 –Podkłady
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatnosci faktury
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na roboty budowlane
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)