Dostawa elementów do stanowisk laboratoryjnych na potrzeby KSON Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Publication date 2020-04-02
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528702-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302374759, 349320009, 386516009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów do stanowisk laboratoryjnych:
1) Sensory i inne akcesoria
2) Lidary
3) Kamery stereowizyjne
zgodnie z opisem przestawionym w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 977d67de-3305-4d05-80e4-8e844cc1382b
Biuletyn 528702-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia badawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów do stanowisk laboratoryjnych na potrzeby KSON Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/77/009/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów do stanowisk laboratoryjnych: 1) Sensory i inne akcesoria 2) Lidary 3) Kamery stereowizyjne zgodnie z opisem przestawionym w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30237475-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 43859,97
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 63
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w każdej części odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie przedmiotu i terminu zamówienia w przypadku, gdy do ustalonego w umowie terminu dostawy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku lub zaprzestano jego produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w cenie nie większej niż w ofercie. 2) Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b) zmiany terminu - terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone w umowie mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, pandemia koronawirusa i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającej realizację dostawy w terminie określonym w umowie. W okoliczności wyżej wymienionej Strony ustalają nowy termin umowny, z tym że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sensorów i innych akcesoriów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237475-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik krotki opis Dostawa Ultradźwiękowy czujnik odległości - 40 szt., . Analogowy czujnik odległości -20 szt.,Laserowy czujnik odległości -2 szt.,Wyłącznik krańcowy z dźwignią -40 szt., Jednokanałowy sterownik silników DC -10 szt., Zestaw przewodów połączeniowych – 3 kpl. - 120 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa lidarów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34932000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21060,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Lidar 2- 9 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kamer stereowizyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zestaw kamer stereowizyjnych - 9 kpl.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy z montażem
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)