„Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”

Publication date 2020-04-02
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528645-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 30197644-2 - Papier kserograficzny.
5. Ilości i rodzaje papieru określone są w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i zostały podane szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego asortymentu z zachowaniem cen jednostkowych - w ramach całkowitej wartości umowy.
6. Warunki realizacji:
a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na pisemne zlecenie przesłane do Wykonawcy e-mailem. 
b) Pisemne zlecenie dostawy musi być podpisane przez Dyrektora Wydziału Administracyjno - Technicznego – wzór zlecenia dostawy stanowi Załącznik nr 3 do umowy.
c) Zamawiający dopuszcza termin dostawy maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar w dni robocze do miejsca dostawy własnym transportem i na własny koszt – w terminie określonym w ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef34bac5-f679-4cb7-a9ba-656adbb39c9f
Biuletyn 528645-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Słupsk
Regon 59064500000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 84 88 415,
Zamawiajacy fax 59 84 23 583
Zamawiajacy email urzad@um.slupsk.pl,
Adres strony url bip.um.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”
Numer referencyjny SRZP.271.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Rodzaj zamówienia: dostawy. 2. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 30197644-2 - Papier kserograficzny. 5. Ilości i rodzaje papieru określone są w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i zostały podane szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego asortymentu z zachowaniem cen jednostkowych - w ramach całkowitej wartości umowy. 6. Warunki realizacji: a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na pisemne zlecenie przesłane do Wykonawcy e-mailem.  b) Pisemne zlecenie dostawy musi być podpisane przez Dyrektora Wydziału Administracyjno - Technicznego – wzór zlecenia dostawy stanowi Załącznik nr 3 do umowy. c) Zamawiający dopuszcza termin dostawy maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar w dni robocze do miejsca dostawy własnym transportem i na własny koszt – w terminie określonym w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na sukcesywnej dostawie papieru kserograficznego o wartości minimum 50.000,00 zł brutto – Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2) lit. c - Załącznik Nr 5 do SIWZ; b) dowody określające czy dostawy (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2) lit. c SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)