Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego

Publication date 2020-04-03
End date 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528933-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Zamówienie podzielono na 2 części wskazane poniżej:
1) Część I zamówienia: Komputer typu All In One (AIO) – 29 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ.
2) Część II zamówienia: Komputer przenośny – 15 szt.Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ.
Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie.Zamawiający nie wprowadza ograniczenia liczby części zamówienia, jaka może zostać udzielona jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b288070-f47b-4660-8042-d774ea4ca077
Biuletyn 528933-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Regon 00102291400000
Zamawiajacy adres ulica al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 52 54 100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
Adres strony url http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej (postać papierowa).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. M.J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego
Numer referencyjny 2801-ILZ.260.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Zamówienie podzielono na 2 części wskazane poniżej: 1) Część I zamówienia: Komputer typu All In One (AIO) – 29 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2) Część II zamówienia: Komputer przenośny – 15 szt.Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie.Zamawiający nie wprowadza ograniczenia liczby części zamówienia, jaka może zostać udzielona jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci część I - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia w części I spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w tej części, do złożenia protokołu z przeprowadzonych testów lub wydruku ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom w zakresie wydajności określonym w pkt 1 OPZ - Załącznik 1.1. część II - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia w części II spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w tej części, do złożenia protokołu z przeprowadzonych testów lub wydruku ze strony internetowej https://bapco.com/ potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom w zakresie wydajności określonym w pkt 1 OPZ - Załącznik 1.2.
Czy wadium 1
Wadium Część I zamówienia Komputer typu AIO - kwota wadium: 1800,00 zł Część II zamówienia Komputer przenośny - kwota wadium: 600,00 zł Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Dziale X SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W oparciu art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia – w tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków, ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług; 2) zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, 3) zmiany dostarczanych produktów (materiałów) wyłącznie w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia dany produkt (materiał) zaoferowany przez Wykonawcę nie będzie dostępny (np. z powodu wycofania produktu z rynku przez producenta lub zaprzestania jego produkcji). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia tego produktu (materiału) innym o parametrach nie gorszych od produktu (materiału) zaoferowanego pierwotnie pod warunkiem udokumentowania ww. okoliczności (np. pismo od producenta) i zachowania cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty, 4) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, w szczególności z przyczyn organizacyjnych, technicznych lub technologicznych o obiektywnym charakterze lub z powodu zmniejszenia środków finansowych na wykonanie zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość, o którą zgodnie pomniejszono zakres przedmiotu umowy (w wysokości proporcjonalnej, której podstawę stanowić będzie kalkulacja kosztów sporządzona w oparciu o zmodyfikowany załącznik nr 1). Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w oparciu o przepis art. 144 ustawy Pzp oraz art. 15r.1. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.).
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer typu All In One (AIO)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Komputer typu All In One (AIO) – 29 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 1.1 do SIWZ, który stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy Alei Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Umowa z wyłonionym w trakcie procedury przetargowej Wykonawcą/ Wykonawcami zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.1 do SIWZ, a także we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Komputer typu All In One (AIO) – 29 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 1.2 do SIWZ, który stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy Alei Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Umowa z wyłonionym w trakcie procedury przetargowej Wykonawcą/ Wykonawcami zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.2 do SIWZ, a także we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)