Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku urologicznego na okres 12 miesięcy

Publication date 2020-04-03
End date 2020-04-14 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529203-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331622005, 331416202, 331412002, 331410000, 331250002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku urologicznego zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e4a5bd3-c706-48a2-b798-124b84c581f5
Biuletyn 529203-N-2020
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 90538318300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku urologicznego na okres 12 miesięcy
Numer referencyjny 37/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku urologicznego zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
Cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu: Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto: - dla zadania nr 1: 20 000,00 zł - dla zadania nr 2: 15 500,00 zł - dla zadania nr 3: 4 700,00 zł - dla zadania nr 4: 3 200,00 zł - dla zadania nr 5: 1 270,00 zł - dla zadania nr 6: 13 200,00 zł - dla zadania nr 7: 23 000,00 zł - dla zadania nr 8: 5 900,00 zł - dla zadania nr 9: 3 880,00 zł - dla zadania nr 10: 1 300,00 zł - dla zadania nr 11: 960,00 zł - dla zadania nr 12: 45 000,00 zł - dla zadania nr 13: 3 600,00 zł - dla zadania nr 14: 19 200,00 zł - dla zadania nr 15: 4 150,00 zł - dla zadania nr 16: 4 150,00 zł - dla zadania nr 17: 1 300,00 zł - dla zadania nr 18: 3 600,00 zł - dla zadania nr 19: 5 180,00 zł - dla zadania nr 20: 1 200,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu: Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto: - dla zadania nr 1: 20 000,00 zł - dla zadania nr 2: 15 500,00 zł - dla zadania nr 3: 4 700,00 zł - dla zadania nr 4: 3 200,00 zł - dla zadania nr 5: 1 270,00 zł - dla zadania nr 6: 13 200,00 zł - dla zadania nr 7: 23 000,00 zł - dla zadania nr 8: 5 900,00 zł - dla zadania nr 9: 3 880,00 zł - dla zadania nr 10: 1 300,00 zł - dla zadania nr 11: 960,00 zł - dla zadania nr 12: 45 000,00 zł - dla zadania nr 13: 3 600,00 zł - dla zadania nr 14: 19 200,00 zł - dla zadania nr 15: 4 150,00 zł - dla zadania nr 16: 4 150,00 zł - dla zadania nr 17: 1 300,00 zł - dla zadania nr 18: 3 600,00 zł - dla zadania nr 19: 5 180,00 zł - dla zadania nr 20: 1 200,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o posiadaniu wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu ( zgłoszenie, powiadomienie) na oferowany asortyment i przedstawieniu na każde żądanie Zamawiającego, W celu potwierdzenia i weryfikacji parametrów oferowanych produktów należy dołączyć katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia, Zamawiajacy zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, formularz cenowy, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Czy wadium 1
Wadium Zadanie nr 1 - 469.00 zł Zadanie nr 2 - 358.00 zł Zadanie nr 3 - 110.00 zł Zadanie nr 4 - 73.50 zł Zadanie nr 5 - 29.00 zł Zadanie nr 6 - 306.00 zł Zadanie nr 7 - 531.00 zł Zadanie nr 8 - 138.00 zł Zadanie nr 9 - 90.00 zł Zadanie nr 10 - 26.00 zł Zadanie nr 11 - 22.30 zł Zadanie nr 12 - 1 040.00 zł Zadanie nr 13 - 84.00 zł Zadanie nr 14 - 444.00 zł Zadanie nr 15 - 96.00 zł Zadanie nr 16 - 96.00 zł Zadanie nr 17 - 30.00 zł Zadanie nr 18 - 84.00 zł Zadanie nr 19 - 120.00 zł Zadanie nr 20 - 29.00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: 1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta) Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 2) zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw do nefrostomii, zestaw do drenażu , cewnik Foleya
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Łączniki z końcówką lateksową, igły do biopsji gruczołu krokowego, igły do punkcji nerek, przewody do cytoskopu i resektoskopu, cewniki typu Foley, cewniki typu Tiemann
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cewniki Dufoura, cewniki Couvelaire'a, cewniki Tiemann
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Prowadnice PTFE do PCNL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestawy do szynowania moczowodu, cewniki urologiczne COUVELAIRE, cewniki moczowodowe z końcówką typu Nelaton
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw do szynowania wewnętrznego moczowodów, prowadniki wiodące hydrofilne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Koszulki dostępu moczowodowego, koszyki do przechwytywania złogów z dr. moczowych, jednorazowe zestawy do ręcznej irygacji, prowadniki, nitinolowe ekstraktory złogów, cewniki, złącza Touch-Borst
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Nitinolowe extraktory kamieni przy PCNL, zestaw rozszerzacza moczowodu, cewnik balonowy do poszerzania moczowodu, prowadnik stalowy do PCNL typu Amplatz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Koszyki Dornia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym praz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Majtki do kolonoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym praz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw do cystostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym praz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Stenty moczowodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. BANK - pełen typoszereg Utworzenie "banku" na oddziale Urologii Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dren ciśnieniowy z kranikiem, zestaw infuzyjny, cewnik 2-światłowy, przetwornik ciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Giętki ureterorenoskop jednokrotnego użytku do współpracy z włóknem laserowym.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33125000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. BANK - pełen typoszereg Utworzenie "banku" na oddziale Urologii Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Igła do punkcji nerki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Igły do biopsji stercza do pistoletu PROMAG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Jednorazowe "pistolety" do biopsji stercza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Prowadnica do wymiany nefrotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zestaw do nefrotomii wymienny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Łącznik z końcówką lateksową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym oraz zapisami siwz.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)