Zakup respiratorów stacjonarnych dla SPZOZ w Krotoszynie

Publication date 2020-04-03
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Krotoszyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529126-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 sztuk respiratorów stacjonarnych dla SPZOZ w Krotoszynie zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznik nr 2 - Opis parametrów technicznych.
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
a. dostarczenie wymienionych w pkt. 1 3 sztuk respiratorów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umowie..
b. Przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji,
c. dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej,
d. udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 – warunki gwarancji do SIWZ ,
e. przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57a95122-ec8b-4f89-9974-30d90d90b7fe
Biuletyn 529126-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31022628200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Krotoszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 63-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 062 5880390 w. 253
Zamawiajacy fax 625 880 402
Zamawiajacy email spzoz@krotoszyn.pl
Adres strony url www.spzoz.krotoszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma elektroniczna: adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP: /SPZOZKrotoszyn/SkrytkaESP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - operator pocztowy lub kurier, doręczenie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup respiratorów stacjonarnych dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer referencyjny DTECH/1/13/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 sztuk respiratorów stacjonarnych dla SPZOZ w Krotoszynie zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznik nr 2 - Opis parametrów technicznych. 2. Realizacja zamówienia obejmuje: a. dostarczenie wymienionych w pkt. 1 3 sztuk respiratorów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umowie.. b. Przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji, c. dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej, d. udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 – warunki gwarancji do SIWZ , e. przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia - do 90 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,II. 12. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.. 3) Dokumenty dołączone do oferty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci I. dokumentów potwierdzających , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019, poz. 175) odpowiednio do klasy wyrobów.
Inne dokumenty niewymienione I. 2. Oferta winna zawierać: a) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, b) Załącznik nr 2 - Opis parametrów technicznych respiratora stacjonarnego c) Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, spełnienia warunku udziału w postępowaniu, d) Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji, 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. III. 6.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z dostarczanymi urządzeniami i wyposażeniem następujące dokumenty: a) Instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji wydrukowanej i elektronicznej); b) wykaz czynności serwisowych, które mogą być wykonywane przez użytkownika samodzielnie bez utraty gwarancji; c) wykaz autoryzowanych przedstawicieli serwisowych; d) dokument określający częstotliwość i zakres przeglądów technicznych przedmiotu zamówienia wymaganych i zalecanych przez Producenta; e) paszporty techniczne; f) wykaz materiałów zużywalnych, wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami projektu umowy
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 60
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)