Dostawa materiałów opatrunkowych

Publication date 2020-04-03
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sokołów Podlaski
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529036-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 A do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1407d11c-6f9e-4ef8-ad29-47e49f7b9972
Biuletyn 529036-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30677900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. Jana Bosko
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sokołów Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 08-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 817 320
Zamawiajacy fax 257 876 083
Zamawiajacy email zp@spzozsokolow.pl
Adres strony url www.spzozsokolow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.spzozsokolow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozsokolow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsokolow.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w sekretariacie zamawiającego (lokal 37 biurowca Sokołów Podlaski ul. ks. Jana Bosko 5) w zamkniętych i ostemplowanych pieczęcią firmową wykonawcy kopertach z napisem „Przetarg na dostawę materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: zp@spzozsokolow.pl w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny Fzp-2810-165/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 A do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający dla warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dla warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dla warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie (wzór stanowi Załącznik nr 6 ), że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; oraz, że dostarczany asortyment będzie oznakowany i opakowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów dopuszczających do wglądu na żądanie Zamawiającego)
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 3. Materiały w postaci folderów lub kart katalogowych dotyczących oferowanego asortymentu. Numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo-cenowym powinien być zaznaczony np. markerem w folderze. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr pozycji, której dotyczy. 4. Próbki w ilościach przedstawionych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Złożone próbki zostaną ocenione a karty katalogowe z opisem zweryfikowane przez użytkowników Zamawiającego. Wskazane jest aby wszystkie próbki były opisane (nr pakietu oraz pozycja), zapakowane w osobną kopertę lub karton wraz z dołączonym wykazem próbek. Opakowania z próbkami zawierające nazwę i adres Wykonawcy oraz napis „Próbki do przetargu na dostawę materiałów opatrunkowych” należy składać do Apteki szpitalnej do dnia, w którym upływa terminu składania ofert do godz. 10.30 . Nie dostarczenie próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W razie jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych próbek. II. Ponadto Wykonawca złoży: 1. Formularz ofertowy , stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz asortymentowo- cenowy , stanowiący Załącznik nr 1A do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a). zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy, b). zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 niniejszej umowy, c). zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, d). zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie. e). wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria ocena jakościowa
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)