Materiały eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni

Publication date 2020-04-06
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529547-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 – Włóknina sterylizacyjna - 7000 szt.;
Część nr 2 – Testy symulacyjne Bowie - Dick - 1501 szt.;
Część nr 3 – Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi - 10 zestawów;
Część nr 4 – Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń - 22 szt.;
Część nr 5 – Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 4164 szt.;
Część nr 6 – Przyłbice jednorazowe - 30 szt.;
Część nr 7 – Wskaźniki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej - 4001 szt.;
Część nr 8 – Materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC; myjniach dezynfektorach - 200028 szt.;
Część nr 9 – Kaseta do sterylizatora plazmowego 100 NX - 34500 arkuszy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45daba35-24ec-438c-b1db-ab2efad10612
Biuletyn 529547-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka/swkoszalin/zamowienia
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Materiały eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Numer referencyjny TP.382.44.2020 EK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 – Włóknina sterylizacyjna - 7000 szt.; Część nr 2 – Testy symulacyjne Bowie - Dick - 1501 szt.; Część nr 3 – Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi - 10 zestawów; Część nr 4 – Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń - 22 szt.; Część nr 5 – Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 4164 szt.; Część nr 6 – Przyłbice jednorazowe - 30 szt.; Część nr 7 – Wskaźniki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej - 4001 szt.; Część nr 8 – Materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC; myjniach dezynfektorach - 200028 szt.; Część nr 9 – Kaseta do sterylizatora plazmowego 100 NX - 34500 arkuszy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Prawo opcji. Podane w formularzu oferty ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z wypełnionym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ formularzem oferty składa: 1) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) deklarację zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 4) karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające parametry zaoferowanych produktów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „Materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centralnej sterylizatorni”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Włóknina sterylizacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Włóknina sterylizacyjna - 7000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Testy symulacyjne Bowie - Dick
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Testy symulacyjne Bowie - Dick - 1501 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi - 10 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń - 22 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 4164 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przyłbice jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przyłbice jednorazowe - 30 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wskaźniki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wskaźniki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej - 4001 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC; myjniach dezynfektorach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC; myjniach dezynfektorach - 200 028 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Kaseta do sterylizatora plazmowego 100 NX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kaseta do sterylizatora plazmowego 100 NX - 34500 arkuszy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)