Dostawa kołder, poduszek, prześcieradeł oraz narzut do kwater internatowych.

Publication date 2020-04-06
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Regionalny w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529483-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa kołder, poduszek, prześcieradeł oraz narzut do kwater internatowych.
Część I – Dostawa kołder i poduszek.
Część II – Dostawa prześcieradeł.
Część III – Dostawa narzut.
Część IV – Dostawa pościeli .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23f0cde2-ba2a-4847-9312-0b970826b4e3
Biuletyn 529483-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Regionalny w Bydgoszczy
Regon 01126394600000
Zamawiajacy adres ulica Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 163a
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525257805,
Zamawiajacy fax 52 525 78 25
Zamawiajacy email a.lisiecka@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja Wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kołder, poduszek, prześcieradeł oraz narzut do kwater internatowych.
Numer referencyjny DZP-OB.2610.114.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa kołder, poduszek, prześcieradeł oraz narzut do kwater internatowych. Część I – Dostawa kołder i poduszek. Część II – Dostawa prześcieradeł. Część III – Dostawa narzut. Część IV – Dostawa pościeli . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności określone w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy.: Wykonawca w celu potwierdzenie spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań stawianych przez zamawiającego złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia: katalog, folder lub opis oferowanego przedmiotu – potwierdzający wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na platformie zakupowej https://amw.eb2b.com.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa kołder i poduszek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa kołder i poduszek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa prześcieradeł.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa prześcieradeł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa narzut.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa narzut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pościeli.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa pościeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zlecenia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)