GuidZP400 |
ac753db7-d403-4f23-8df9-747660fa6594
|
Biuletyn |
529492-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
12933300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440,
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
dzpuam@amu.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„UNIWERSYTET JUTRA II – zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu”, nr POWR.03.05.00-00-Z303/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amu.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
BZP UAM Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę literatury na potrzeby prowadzenia zajęć językowych projektu „UNIWERSYTET JUTRA II – zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu”, nr POWR.03.05.00-00-Z303/18
|
Numer referencyjny |
ZP/1467/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawę literatury na potrzeby prowadzenia zajęć językowych projektu „UNIWERSYTET JUTRA II – zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu”, nr POWR.03.05.00-00-Z303/18 - opis załącznik 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
22113000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ
2 wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
3 oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ
4 oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy)
5 dowód wniesienia wadium
6 pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100),
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2018, poz. 110).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), umowa zostanie zmieniona w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tzn. do kwoty wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w nowej stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT,
b) odnośnie zmniejszenia ilości tytułów książek będących przedmiotem umowy, które może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy nakład tytułu książki zostanie wyczerpany w okresie realizacji umowy. Warunkiem zmiany umowy jest przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wyczerpaniu nakładu, potwierdzonego przez wydawnictwo lub dystrybutora książki, w tym wypadku odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie także wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 1 w oparciu o ceny jednostkowe ustalone w ofercie Wykonawcy,
c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zmiany terminu publikacji lub wystąpienia siły wyższej, o okres odpowiednio przedłużenia terminu publikacji lub wystąpienia siły wyższej,
d) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|