Dostawa materiałów administracyjno – biurowych do 6 WOG w 2020 roku.

Publication date 2020-04-06
End date 2020-04-20 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529474-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych do 6 WOG w 2019 roku. Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania mają być nienaruszone, opis zawartości w języku polskim, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania ( nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania- materiały piśmienne np. bloki listowe, zeszyty itp.). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć określone artykuły transportem własnym bezpośrednio do magazynu Zamawiającego. Dostawa winna być realizowana w częściach i w terminach określonych przez Zamawiającego. Pierwsza partia dostawy powinna obejmować 30% całości zamówienia. Zamawiany towar należy dostarczyć do wskazanego magazynu od poniedziałku do piątku ( wyłącznie dni robocze) do godz. 8.00 do godz.13.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bbc51ec-cf7a-4f90-966c-f962da21d72f
Biuletyn 529474-N-2020
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta składa się w formie pisemnej w sposób opisany w pkt XI SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka bud. Nr 25, pok. Nr 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów administracyjno – biurowych do 6 WOG w 2020 roku.
Numer referencyjny 22/Szkol/6WOG/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych do 6 WOG w 2019 roku. Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania mają być nienaruszone, opis zawartości w języku polskim, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania ( nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania- materiały piśmienne np. bloki listowe, zeszyty itp.). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć określone artykuły transportem własnym bezpośrednio do magazynu Zamawiającego. Dostawa winna być realizowana w częściach i w terminach określonych przez Zamawiającego. Pierwsza partia dostawy powinna obejmować 30% całości zamówienia. Zamawiany towar należy dostarczyć do wskazanego magazynu od poniedziałku do piątku ( wyłącznie dni robocze) do godz. 8.00 do godz.13.00.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. Druk Oferta wraz z formularzem cenowy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek numer 30 1010 1140 0183 8213 9120 2000, prowadzony w Narodowym Banku Polskim Oddział w Gdańsku z dopiskiem – Wadium w przetargu nieograniczonym na: dostawy materiałów administracyjno – biurowych. nr spr. 22/Szkol/6WOG/2020 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium przez inną osobę bądź inny podmiot nie będący Wykonawcą, w treści przelewu należy wpisać oprócz adnotacji z pkt a, również nazwę wykonawcy (firmy), którego oferta będzie zabezpieczona. a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej należy oryginał dokumentu złożyć w kasie 6 – Wojskowego Oddziału Gospodarczego Kasa czynna jest we wtorki i czwartki w godzinach od 11.00 – 13.30. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji dostawy pierwszej partii
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)