Sukcesywna dostawa środków czystości

Publication date 2020-04-06
End date 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529423-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości w podziale na części:
a) Część 1: sukcesywna dostawa środków czystości, ręczników, worków na odpady;
b) Część 2: sukcesywna dostawa koncentratów i superkoncentratów do mycia podłóg.
2. Oferowany towar musi:
a) spełniać warunki przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty), dla tych produktów, które tego wymagają.
b) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.),
c) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy za wyjątkiem preparatów w części nr 1 dla pozycji 21 i 32 - załącznik nr2 do siwz
3. Towary, stanowiące przedmiot zamówienia i nie podlegające przepisom ustawy z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) zaoferowane w ofercie przetargowej muszą posiadać dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski -certyfikat CE oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez te towary wymaganych prawem norm
4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:
 dostarczania towaru sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość
w czasie, nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00.
 wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 07c) w siedzibie Zamawiającego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załączniki nr 2 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy).
7. Ilość podana w załączniku nr 2 do siwz, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.
W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
10. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia
i zaznaczyć to w załączniku nr 1a,1b do siwz, który składa w swojej ofercie
11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b17d047-b9e7-47d4-b6d3-7a39c4f5045b
Biuletyn 529423-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Regon 35707047800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 245 424
Zamawiajacy fax 124 245 490
Zamawiajacy email emroczek@uks.com.pl
Adres strony url www.uks.com.pl
Adres strony internetowej https://bip.uks.com.pl/auctions
Adres strony internetowej narzedzia https://bip.uks.com.pl/auctions
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.uks.com.pl/auctions
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.uks.com.pl/auctions
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, Biuro Dyrektora ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer referencyjny DZP-271-219/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana osobno.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę/oferty w odniesieniu do wszystkich części lub na dowolnie wybraną cześć/części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości w podziale na części: a) Część 1: sukcesywna dostawa środków czystości, ręczników, worków na odpady; b) Część 2: sukcesywna dostawa koncentratów i superkoncentratów do mycia podłóg. 2. Oferowany towar musi: a) spełniać warunki przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty), dla tych produktów, które tego wymagają. b) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), c) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy za wyjątkiem preparatów w części nr 1 dla pozycji 21 i 32 - załącznik nr2 do siwz 3. Towary, stanowiące przedmiot zamówienia i nie podlegające przepisom ustawy z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) zaoferowane w ofercie przetargowej muszą posiadać dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski -certyfikat CE oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez te towary wymaganych prawem norm 4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:  dostarczania towaru sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w czasie, nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00.  wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 07c) w siedzibie Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załączniki nr 2 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 7. Ilość podana w załączniku nr 2 do siwz, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc. 10. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1a,1b do siwz, który składa w swojej ofercie 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 126301,47
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Zamówienie, w każdej części zamówienia, należy wykonać w terminie od 11 maja 2020r. do wyczerpania przewidywanych ilości towaru będącego przedmiotem umowy, jednak nie później niż do dnia 10 maja 2021r.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 1.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę polegającą na dostawie materiałów do sterylizacji o wartości minimum dla:  części 1: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąty tysięcy 00/100). Jedna umowa równa się jedna dostawa.  części 2: 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy 00/100). Jedna umowa równa się jedna dostawa. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 lit. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1). 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019, poz. 700 z późn. zm).
Zakresie warunkow udzialu 2) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu dostaw (załącznik nr 6 do siwz) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) potwierdzających, że oferowane dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania Zamawiającego: a) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 7 do siwz), potwierdzające, iż zaoferowany w ofercie przetargowej przedmiot zamówienia spełnia wymagania: i. zawarte przez Zamawiającego w siwz i załączniku nr 2 do siwz stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ii. przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych (tj.: posiada kompletne i aktualne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyk, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w przepisach powszechnie obowi). W załączniku nr 7 do siwz Wykonawca oświadcza również, że wszystkie towary, stanowiące przedmiot zamówienia i nie podlegające przepisom ustawy z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) zaoferowane w ofercie przetargowej posiadają dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski - certyfikat CE oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez te produkty wymaganych prawem norm. b) Dla produktów zaoferowanych w części 1, pozycji: 26,28,29,30,39,41,43 załącznika nr 2 do siwz, Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów. c) Dla produktów zaoferowanych w części 2, pozycji: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 załącznika nr 2 do siwz, Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta oraz być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do siwz 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolity europejski dokument zamówienia, dotyczący tych podmiotów. 4. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 514 z późniejszymi zmianami). 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. b. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. c. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków. d. Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz wraz z załącznikami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do siwz. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w umowie.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: sukcesywna dostawa środków czystości, ręczników, worków na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 106342,28
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie, w każdej części zamówienia, należy wykonać w terminie od 11 maja 2020r. do wyczerpania przewidywanych ilości towaru będącego przedmiotem umowy, jednak nie później niż do dnia 10 maja 2021r
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości 2. Oferowany towar musi: a) spełniać warunki przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty), dla tych produktów, które tego wymagają. b) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), c) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy za wyjątkiem preparatów w części nr 1 dla pozycji 21 i 32 - załącznik nr2 do siwz 3. Towary, stanowiące przedmiot zamówienia i nie podlegające przepisom ustawy z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) zaoferowane w ofercie przetargowej muszą posiadać dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski -certyfikat CE oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez te towary wymaganych prawem norm 4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:  dostarczania towaru sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w czasie, nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00.  wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 07c) w siedzibie Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załączniki nr 2 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 7. Ilość podana w załączniku nr 2 do siwz, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc. 10. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1a,1b do siwz, który składa w swojej ofercie 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: sukcesywna dostawa koncentratów i superkoncentratów do mycia podłóg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19959,19
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie, w każdej części zamówienia, należy wykonać w terminie od 11 maja 2020r. do wyczerpania przewidywanych ilości towaru będącego przedmiotem umowy, jednak nie później niż do dnia 10 maja 2021r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościi: a) Część 2: sukcesywna dostawa koncentratów i superkoncentratów do mycia podłóg. 2. Oferowany towar musi: a) spełniać warunki przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty), dla tych produktów, które tego wymagają. b) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), c) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy za wyjątkiem preparatów w części nr 1 dla pozycji 21 i 32 - załącznik nr2 do siwz 3. Towary, stanowiące przedmiot zamówienia i nie podlegające przepisom ustawy z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) zaoferowane w ofercie przetargowej muszą posiadać dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski -certyfikat CE oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez te towary wymaganych prawem norm 4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:  dostarczania towaru sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w czasie, nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00.  wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 07c) w siedzibie Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załączniki nr 2 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 7. Ilość podana w załączniku nr 2 do siwz, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc. 10. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1a,1b do siwz, który składa w swojej ofercie 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)