Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper i Cisco

Publication date 2020-04-06
End date 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529400-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia serwisowego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, z podziałem na poniżej wymienione dwie Części postępowania:
Część 1: Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper.
Część 2: Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Cisco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
Wykonawca zapewni serwis, zgodnie z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla Części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48dba841-fd60-4abc-8776-a66df7556fd7
Biuletyn 529400-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Regon 13530000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 375 965
Zamawiajacy fax 815 375 965
Zamawiajacy email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url www.umcs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pzp.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pzp.umcs.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://pzp.umcs.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Kancelaria Uniwersytetu, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, parter.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper i Cisco
Numer referencyjny PN/28-2020/DZP-p
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia serwisowego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, z podziałem na poniżej wymienione dwie Części postępowania: Część 1: Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper. Część 2: Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Cisco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części). Wykonawca zapewni serwis, zgodnie z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla Części).
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020r. (dotyczy obu Części postępowania).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki w zakresie, tj.: Dotyczy Części 1 postępowania: Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper. A) doświadczenie: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę wsparcia serwisowego na switche, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto* dla jednej usługi. Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie wartości przedstawionej usługi. * W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje. B) kwalifikacje zawodowe: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia: a) co najmniej jedną osobę, która posiada wymagane uprawnienia tj.: ważny certyfikat na poziomie eksperckim – Operator sieci (ang. Service Provider) Juniper Networks Certified Internert Expert – Service Provider (JNCIE-SP) lub równoważny, oraz b) co najmniej jedną osobę, która posiada wymagane uprawnienia tj.: ważny certyfikat na poziomie profesjonalnym – Operator sieci (ang. Service Provider) Juniper Networks Certification Program (JNCP-SP) lub równoważny, oraz c) co najmniej jedną osobę, która posiada wymagane uprawnienia tj.: ważny certyfikat na poziomie profesjonalnym – Sieć typu Enterprise Juniper Networks Certified Internet Specialist Enterprise Routing & Switching (JNCIS-ENT) lub równoważny. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku w powyższym zakresie (kwalifikacje zawodowe), poprzez dysponowanie i skierowanie do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, jednej osoby posiadającej trzy certyfikaty na wymaganym poziomie lub dwóch osób, gdzie jedna z nich będzie posiadała dwa certyfikaty na wymaganym poziomie a druga jeden certyfikat na wymaganym poziomie. Dotyczy Części 2 postępowania: Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Cisco. A) kwalifikacje zawodowe: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia: a) co najmniej jedną osobę, która posiada wymagane uprawnienia, tj.: ważny certyfikat na poziomie Cisco Certified Internetwork Expert Routing and Switching lub równoważny. oraz b) co najmniej jedną osobę, która posiada wymagane uprawnienia, tj.: ważny certyfikat na poziomie Cisco Certified Network Profesional Routing and Switching lub równoważny. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku w powyższym zakresie (kwalifikacje zawodowe), poprzez dysponowanie i skierowanie do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, jednej osoby posiadającej dwa certyfikaty na wymaganym poziomie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki, odpowiednio dla Części powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Poleganie na potencjale innych podmiotów: W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia i kwalifikacji zawodowych), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 SIWZ oraz pkt 6.2 lit. A. SIWZ. Zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy odbywa się zgodnie z art. 36b ust. 2 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Zamawiający żąda wykazu usług dla Części 1 postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) lit. A) SIWZ (dla Części 1), wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Uwaga: W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (kwalifikacji zawodowych), Zamawiający żąda wykazu osób (odpowiednio dla Części postępowania), według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych opisanych w pkt 5.2 ppkt 3) SIWZ (odpowiednio dla Części postępowania), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za usługi związane realizacją zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 3. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §7 ust. 1. 5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą), pod adresem: https://pzp.umcs.pl i pod oznaczeniem oraz nazwą postępowania wskazaną w niniejszym ogłoszeniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej, z uwzględnieniem punktu 10.4 SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020r.
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Juniper. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Wykonawca zapewni serwis, zgodnie z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Cisco.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020r.
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń Cisco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Wykonawca zapewni serwis, zgodnie z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena (dotyczy wszystkich Części postępowania)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu (dotyczy Części 1 postępowania)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Kontakt z inżynierem Wykonawcy (dotyczy Części 1 postępowania)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas naprawy lub wymiany uszkodzonego podzespołu lub urządzenia (dotyczy Części 2 postępowania)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)