Dostawa środków czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku.

Publication date 2020-04-07
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Akcesoria ochronne,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529990-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337600005, 249620005, 392240008, 181430003, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”, które stanowią załączniki do oferty – formularze cenowe dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5 oraz WDTT dla zadania nr 5. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2a38144-2272-4fbc-82df-5adc39542640
Biuletyn 529990-N-2020
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta składa się w formie pisemnej w sposób opisany w pkt XI SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 76-271 Ustka, Lędowo - Osiedle 1N
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Numer referencyjny 23/WM/6WOG/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”, które stanowią załączniki do oferty – formularze cenowe dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5 oraz WDTT dla zadania nr 5. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wszystkie produkty z zadania 1, 2, 4 i 5 muszą posiadać karty charakterystyki produktu (środki chemiczne) lub kartę techniczną produktu, opatrzone pieczątką „za zgodność z oryginałem” i podpisem. Załączone karty powinny zawierać niezbędne wiadomości i ewentualne zdjęcia gdyż będą stanowić podstawę do określenia zgodności oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć; 2) W przypadku zadania 5 (dotyczy produktów w pozycji od 4 do 8) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć aktualne zaświadczenie wystawione przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (WOBW SM) poświadczające, że Wykonawca posiada zatwierdzony wzór przedmiotu umowy zgodny z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną do produkcji seryjnej.
Inne dokumenty niewymienione - Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - Druk Oferta wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do oferty dla każdego zadania osobno. - Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do SIWZ (o ile dotyczy) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) - Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Dla zadania 4 Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek numer 30 1010 1140 0183 8213 9120 2000, prowadzony w Narodowym Banku Polskim Oddział w Gdańsku z dopiskiem – Wadium w przetargu nieograniczonym na: Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku – Zadanie nr 4. Nr spr. 23/WM/6WOG/2020. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium przez inną osobę bądź inny podmiot nie będący Wykonawcą, w treści przelewu należy wpisać oprócz adnotacji z pkt 1), również nazwę wykonawcy (firmy), którego oferta będzie zabezpieczona. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej należy oryginał dokumentu złożyć w kasie 6 – Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Kasa czynna jest we wtorki i czwartki w godzinach od 11.00 – 13.30. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych". Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24962000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zmówienia jest dostawa drobnego sprzętu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych” oraz WDTT dla zadania nr 5. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)