Zakup i dostawa produktów mięsnych drobiowych do Jednostki Wojskowej Nr 2063 i Domu Emeryta Wojskowego w Warszawie

Publication date 2020-04-07
End date 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529918-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa produktów mięsnych drobiowych do Jednostki Wojskowej Nr 2063 i Domu Emeryta Wojskowego w Warszawie (kod CPV: 15100000-9).
2. Przedmiot wyszczególniono w „Formularzu cenowym/Ofercie Wykonawcy” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f406c627-b084-416c-91c9-d8a4582c6909
Biuletyn 529918-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2063
Regon 01021033300000
Zamawiajacy adres ulica Stefana Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 824 121
Zamawiajacy fax 261 824 108
Zamawiajacy email ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SKARB PAŃSTWA - JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2063 ul. S. Banacha 2, 02-097 WARSZAWA (adres do korespondencji: ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa 60)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa produktów mięsnych drobiowych do Jednostki Wojskowej Nr 2063 i Domu Emeryta Wojskowego w Warszawie
Numer referencyjny 23/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa produktów mięsnych drobiowych do Jednostki Wojskowej Nr 2063 i Domu Emeryta Wojskowego w Warszawie (kod CPV: 15100000-9). 2. Przedmiot wyszczególniono w „Formularzu cenowym/Ofercie Wykonawcy” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień wymaga: a) ważną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730 z późn. zm.); b) aktualny protokół kontroli (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP lub potwierdzenia posiadania wdrożonego systemu HACCP, a w przypadku Wykonawcy oferującego produkty wytwarzane w ramach produkcji pierwotnej, dokumentu potwierdzającego wytwarzanie zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej (na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga: a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 100.000,00 zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga: a) załączenia wykazu wykonanych dostaw (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostaw potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: 100.000,00 zł brutto (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) wykazu osób (minimum 2 kierowców) posiadających aktualną książeczkę zdrowia Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej lub innego dokumentu potwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w kontakcie z żywnością (orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawą oraz podstawie dysponowania tymi osobami (na formularzu określonym w załączniku Nr 5 do SIWZ); c) wykazu posiadanych sprawnych, specjalistycznych środków transportu (minimum 2 środków transportu) dopuszczonych do transportu artykułów żywnościowych przewidzianych do realizacji zamówienia na podstawie decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 61, art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) na formularzu określonym w załączniku Nr 6 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy następujące dokumenty (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp): 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odno¬śnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wnios¬ków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł poro¬zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra¬ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postę¬powaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; 5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy następujące dokumenty (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): 1) Oświadczenie mobilizacyjne stanowiące załączniki nr 10 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 7, tj. Projektem umowy.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 2) termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia zapotrzebowania (od 24 do 48 godzin)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 1) najniższa cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)