4. Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości z podziałem na części: CZĘŚĆ I Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Infrastruktury CZĘŚĆ II Dostawa środków czystości dla Infrastruktury CZĘŚĆ III Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości dla Infrastruktury

Publication date 2020-04-07
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Papier toaletowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529995-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 337610002, 398300009, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4. Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości z podziałem na części:

CZĘŚĆ I Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Infrastruktury
CZĘŚĆ II Dostawa środków czystości dla Infrastruktury
CZĘŚĆ III Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości dla Infrastruktury

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf415dfc-20c5-4a56-970c-06a3effe99fb
Biuletyn 529995-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Portu Wojennego Gdynia
Regon 19023285200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rondo Bitwy pod Oliwą
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1262198
Zamawiajacy fax 26 1262314
Zamawiajacy email kpw.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url kpwgdynia.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja kpwgdynia.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu 4. Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości z podziałem na części: CZĘŚĆ I Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Infrastruktury CZĘŚĆ II Dostawa środków czystości dla Infrastruktury CZĘŚĆ III Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości dla Infrastruktury
Numer referencyjny 40/KPW/INFR/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 4. Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości z podziałem na części: CZĘŚĆ I Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Infrastruktury CZĘŚĆ II Dostawa środków czystości dla Infrastruktury CZĘŚĆ III Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości dla Infrastruktury
Cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow część I – papier toaletowy, ręczniki papierowe 1 tura – 14 dni od podpisania umowy (SOI Oksywie, SOI Witomino, SOI Pogórze, SOI Hel) 2 tura – wrzesień (tylko SOI Oksywie) część II – środki czystości 1 tura – 14 dni od podpisania umowy (SOI Oksywie, SOI Witomino, SOI Pogórze, SOI Hel) 2 tura – wrzesień (tylko SOI Oksywie) część III – drobny sprzęt gospodarczy 1 tura – 14 dni od podpisania umowy (SOI Oksywie, SOI Witomino, SOI Pogórze, SOI Hel) 2 tura – wrzesień (tylko SOI Oksywie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części II W przypadku zaoferowania PRODUKTÓW RÓWNOWAŻNYCH (w stosunku do tych, które zamawiający wskazał z opisie przedmiotu zamówienia tj. tabeli kalkulacji ceny ofertowej zawartej w zał. Nr 1 do SIWZ), w celu wykazania równoważności, dla każdego takiego produktu, Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego: a) tabelaryczne zestawienie oferowanych produktów równoważnych (na wzorze przekazanym przez zamawiającego wraz z wezwaniem), zawierające nazwę producenta, nazwę produktu, nr katalogowy produktu. b) kartę katalogową dla każdego z równoważnych produktów, potwierdzającą posiadanie przez produkt wszystkich parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. c) aktualny certyfikaty ISO 9001:2015 producenta oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że posiada wdrożony system zarządzania jakością; d) aktualny certyfikaty zgodności ISO 14001:2015 producenta oferowanych produktów potwierdzający, że posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pl
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Infrastruktury
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pl
Zalacznik krotki opis Dostawa środków czystości dla Infrastruktury
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pl
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości dla Infrastruktury
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)