Dostawa środków czystości – 6 pakietów

Publication date 2020-04-07
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529127-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków czystości – 6 pakietów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym.
Pakiet nr 1 – Worki;
Pakiet nr 2 – Ręcznik ZZ, ręcznik rolka, papier toaletowy;
Pakiet nr 3 – Kuwety do dezynfekcji,
Pakiet nr 4 – Wózki do sprzątania, mopy i akcesoria do wózków;
Pakiet nr 5 – Ręczniki papierowe wraz z najmem dozowników bezdotykowych;
Pakiet nr 6 – Preparaty myjąco – dezynfekujące wraz z najmem systemów dozujących.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5856a5fd-5476-4367-ba6c-d3fd0f8eb1e0
Biuletyn 529127-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, parter, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości – 6 pakietów
Numer referencyjny DZP/PN/24/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków czystości – 6 pakietów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym. Pakiet nr 1 – Worki; Pakiet nr 2 – Ręcznik ZZ, ręcznik rolka, papier toaletowy; Pakiet nr 3 – Kuwety do dezynfekcji, Pakiet nr 4 – Wózki do sprzątania, mopy i akcesoria do wózków; Pakiet nr 5 – Ręczniki papierowe wraz z najmem dozowników bezdotykowych; Pakiet nr 6 – Preparaty myjąco – dezynfekujące wraz z najmem systemów dozujących.
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty - zgodnie z cz. XIV SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zgodnie z cz. X, XIII i XIV SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) oraz w przypadku: a) Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub w sytuacji gdy Zamawiający nie zrealizował całości przedmiotu zamówienia co do wartości zawartej umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny aneks do umowy, b) Zakończenia produkcji / wycofania zaoferowanego przedmiotu dostawy z obrotu Zamawiający może zrezygnować z zakupu przedmiotowej pozycji lub dokonać zakupu przedmiotu dostawy równoważnego o nie gorszych parametrach, w cenie nie wyższej niż wycofany produkt. Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisem zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie pisemne oświadczenie producenta potwierdzające zakończenie produkcji lub wycofania zaoferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany / uzupełnienia elementów składowych aparatury, c) Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisem zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W przypadku, gdy zmiana wpływa na zapisy umowy, Zamawiający przygotuje aneks do umowy lub wyrazi zgodę na zmianę, d) Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy oraz w przypadku zmiany klasyfikacji i certyfikacji, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Worki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Ręcznik ZZ, ręcznik rolka, papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Kuwety do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Wózki do sprzątania, mopy i akcesoria do wózków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Ręczniki papierowe wraz z najmem dozowników bezdotykowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Preparaty myjąco – dezynfekujące wraz z najmem systemów dozujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)