DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I ARTYKUŁÓW DOMOWYCH DLA AKADEMII SZTUKI WO-JENNEJ

Publication date 2020-04-07
End date 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529845-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego oraz artykułów gospodarstwa domowego i artykułów domowych dla Akademii Sztuki Wojennej.
2. Termin realizacji zamówienia: dostawa będzie realizowana jednorazowo licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni roboczych).
(UWAGA! Czas dostawy jest jedynym z kryteriów oceny ofert)
3. Realizacja dostaw odbywała się będzie w godzinach: 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą.
4. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego.
5. Warunki i zasady realizacji przedmiotu umowy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e63d3ed-0467-4c25-8267-f6ba8d8f5593
Biuletyn 529845-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 01157424400000
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email d.magdziarz@akademia.mil.pl,
Adres strony url https://www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-910 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 103, Akademia Sztuki Wojennej, Punkt Podawczy – budynek nr 4 – portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I ARTYKUŁÓW DOMOWYCH DLA AKADEMII SZTUKI WO-JENNEJ
Numer referencyjny PK.ZZP.261.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego oraz artykułów gospodarstwa domowego i artykułów domowych dla Akademii Sztuki Wojennej. 2. Termin realizacji zamówienia: dostawa będzie realizowana jednorazowo licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni roboczych). (UWAGA! Czas dostawy jest jedynym z kryteriów oceny ofert) 3. Realizacja dostaw odbywała się będzie w godzinach: 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą. 4. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego. 5. Warunki i zasady realizacji przedmiotu umowy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać – Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1A i/lub 1B do SIWZ (odpowiednio dla Części), zawierający: 1) ofertę cenową; 2) oświadczenie dotyczące terminu realizacji zamówienia; 3) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy; 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
Czy wadium 1
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); Część 2: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych części dla których składa ofertę. Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział X SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: dostawa będzie realizowana jednorazowo licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formula-rzu ofertowym (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni roboczych). (UWAGA! Czas dostawy jest jedynym z kryteriów oceny ofert)
Zalacznik krotki opis a) Szczegółowy wykaz oraz wymagania dotyczące sprzętu zawarte zostały w załączniku nr 1A do SIWZ – Formularz ofertowy. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe, wyprodukowane najpóźniej w 2019 roku. c) Termin gwarancji min. 12 miesięcy na urządzenia wyszczególnione w poz. 17 oraz 18. d) Termin gwarancji min. 24 miesięcy na urządzenia wyszczególnione w poz. 1 – 9, 12, 14, 15 oraz 16. e) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu (czas reakcji na zgłoszenie) w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia usterki oraz czas skutecznej naprawy sprzętu w terminie 7 dni. Skuteczna naprawa obejmuję:  Naprawy sprzętu u użytkownika,  Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy,  W przypadku braku możliwości naprawy – wymiana sprzętu na nowy o tych sa-mych parametrach technicznych. f) Do dostarczonego towaru Wykonawca dołączy dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim (użytkownika).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: dostawa będzie realizowana jednorazowo licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formula-rzu ofertowym (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni roboczych). (UWAGA! Czas dostawy jest jedynym z kryteriów oceny ofert)
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz oraz wymagania dotyczące artykułów zawarte zostały w załączniku nr 1B do SIWZ – Formularz ofertowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)