Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530381-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 7, oferty można składać na następujące części zamówienia:
Zadanie 1- SZEW syntetyczny, pleciony, wchłanialny z poliglaktyną 910, powlekany, o średnim okresie wchłaniania masy szwu 56-70 dni.
Zadanie 2- SZEW syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, poliester, powlekany polibutylanem
Zadanie 3- SZEW syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu
Zadanie 4- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze
Zadanie 5- Siatki przepuklinowe powięziowe
Zadanie 6- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe
Zadanie 7- Siatki i taśmy ginekologiczne
Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu.
3.3 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3.4 Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją.
3.5 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia, muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów wyłącznie profesjonalnego.
3.6 Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
3.7 Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia.
3.8 Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szewnych) po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą niewymagającego wykonywania dodatkowych manipulacji w celu uchwycenia igły imadłem chirurgicznym po otwarciu opakowania.
3.9 Zamawiający wymaga, aby materiał szewny był oznaczony na każdym etapie otwarcia opakowania, zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i saszetce na stoliku instrumentariuszki.
3.10 Zamawiający wymaga podwójnego opakowania materiału szewnego.
3.11 Parametry opisane w Formularzu cenowym- załącznik nr 2.1-2.7 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3.12 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy.
3.13 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentów oraz ich ewentualną aktualizację na nośnikach danych (np. płyta, pendrive)
3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 1 i 2.1-2.7 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.
3.15 Zamawiający, po otwarciu ofert, żąda od Wykonawcy który złoży ofertę najwyżej sklasyfikowaną do przedstawienia zgodnie z § 13 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, próbek na potwierdzenie że oferowany przedmiot odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego. Przesłanie próbek do weryfikacji odbędzie się na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
3.16 Zamawiający, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp, zwraca Wykonawcom próbki, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek.
3.17 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.18 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.19 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
3.20 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3.21 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
3.22 Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczania się w walutach obcych.
3.23 Zamawiający, żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę Firm podwykonawców.
3.24 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
3.25 Jeżeli zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na które zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.26 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3.27 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 627397b3-a96e-4ee4-a54c-7330ea5e466b
Biuletyn 530381-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url http://www.zozbol.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Numer referencyjny 4/nici chirurgiczne/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 7, oferty można składać na następujące części zamówienia: Zadanie 1- SZEW syntetyczny, pleciony, wchłanialny z poliglaktyną 910, powlekany, o średnim okresie wchłaniania masy szwu 56-70 dni. Zadanie 2- SZEW syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, poliester, powlekany polibutylanem Zadanie 3- SZEW syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu Zadanie 4- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze Zadanie 5- Siatki przepuklinowe powięziowe Zadanie 6- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe Zadanie 7- Siatki i taśmy ginekologiczne Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu. 3.3 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.5 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia, muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów wyłącznie profesjonalnego. 3.6 Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 3.7 Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia. 3.8 Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szewnych) po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą niewymagającego wykonywania dodatkowych manipulacji w celu uchwycenia igły imadłem chirurgicznym po otwarciu opakowania. 3.9 Zamawiający wymaga, aby materiał szewny był oznaczony na każdym etapie otwarcia opakowania, zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i saszetce na stoliku instrumentariuszki. 3.10 Zamawiający wymaga podwójnego opakowania materiału szewnego. 3.11 Parametry opisane w Formularzu cenowym- załącznik nr 2.1-2.7 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.12 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentów oraz ich ewentualną aktualizację na nośnikach danych (np. płyta, pendrive) 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 1 i 2.1-2.7 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 3.15 Zamawiający, po otwarciu ofert, żąda od Wykonawcy który złoży ofertę najwyżej sklasyfikowaną do przedstawienia zgodnie z § 13 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, próbek na potwierdzenie że oferowany przedmiot odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego. Przesłanie próbek do weryfikacji odbędzie się na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 3.16 Zamawiający, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp, zwraca Wykonawcom próbki, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek. 3.17 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.18 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.19 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 3.20 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.21 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 3.22 Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczania się w walutach obcych. 3.23 Zamawiający, żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę Firm podwykonawców. 3.24 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 3.25 Jeżeli zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na które zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.26 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.27 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 177070,28
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według załącznika nr 4 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji, 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7.6
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r.; poz. 175 t.j. z późn. zm.) w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, deklaracja CE, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej/ katalogowej oferowanego wyrobu). W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia (na wezwanie Zamawiającego): próbek, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na zasadach określonych w dziele IV ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3 Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- SZEW syntetyczny, pleciony, wchłanialny z poliglaktyną 910, powlekany, o średnim okresie wchłaniania masy szwu 56-70 dni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63933,20
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- SZEW syntetyczny, pleciony, wchłanialny z poliglaktyną 910, powlekany, o średnim okresie wchłaniania masy szwu 56-70 dni.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- SZEW syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, poliester, powlekany polibutylanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1292,64
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 2- SZEW syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, poliester, powlekany polibutylanem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- SZEW syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 64267,44
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 3- SZEW syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24800,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 4- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5- Siatki przepuklinowe powięziowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6665,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 5- Siatki przepuklinowe powięziowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5412,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 6- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7- Siatki i taśmy ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10700,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 7- Siatki i taśmy ginekologiczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)