Dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do Mediateki w Mońkach.

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Gmina Mońki
Miejscowość Mońki
Województwo podlaskie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530361-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do budynku Mediateki w Mońkach wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.
2. Wszystkie oferowane fotele muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
4. Wykonawca musi dostarczyć fotele własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynku Mediateki w Mońkach.
5. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniu, w których będą montowane fotele w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury.
6. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczone fotele licząc od dnia dostawy.
7. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 098d559e-f110-4323-a137-f0e6050ce147
Biuletyn 530361-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Mońki
Regon 50659102000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy miejscowosc Mońki
Zamawiajacy kod pocztowy 19-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 162 587
Zamawiajacy fax 857 162 587
Zamawiajacy email sekretariat@um-monki.pl
Adres strony url www.um-monki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um-monki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um-monki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, skrzynka pocztowa w holu Urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do Mediateki w Mońkach.
Numer referencyjny GI.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do budynku Mediateki w Mońkach wymienionych w załączniku nr 1 do siwz. 2. Wszystkie oferowane fotele muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 4. Wykonawca musi dostarczyć fotele własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynku Mediateki w Mońkach. 5. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniu, w których będą montowane fotele w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 6. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczone fotele licząc od dnia dostawy. 7. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39111200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oświadczenie wstępne (wzór zał. nr 3 do siwz) składa każdy z wykonawców do oferty, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 4 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w: 1) przypadku zmiany terminu wykonania umowy: a) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, b) wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie za pomocą dokumentów wydanych przez odpowiednie instytucje, 3. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)