Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu: Zdalna Szkoła- wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Gmina Solec Kujawski
Miejscowość Solec Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530324-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 30 sztuk nowych laptopów z oprogramowaniem o wymaganych minimalnych parametrach technicznych które zostały szczegółowo określone w załączniku 1 A do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Sprzęt komputerowy dostarczony w ramach niniejszego zamówienia mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Pomoce powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji.
Wykonawca udzieli, okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot na okres 24 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku we wskazanym miejscu w budynku Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 910cb129-636a-4976-b404-11069f4a9503
Biuletyn 530324-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Solec Kujawski
Regon 52888200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 23 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Solec Kujawski
Zamawiajacy kod pocztowy 86-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 387 01 00
Zamawiajacy fax 523 871 253
Zamawiajacy email przetargi@soleckujawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach projektu Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego; Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu: Zdalna Szkoła- wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego
Numer referencyjny BZPiFZ.271.06.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 30 sztuk nowych laptopów z oprogramowaniem o wymaganych minimalnych parametrach technicznych które zostały szczegółowo określone w załączniku 1 A do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Sprzęt komputerowy dostarczony w ramach niniejszego zamówienia mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Pomoce powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca udzieli, okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot na okres 24 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku we wskazanym miejscu w budynku Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 65 000 PLN brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu potwierdzenia bruku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 ustawy. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), złoży Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zrealizowanych zamówień, wykonanych nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu zrealizowanych zamówień stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)