Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz urządzeń wielofukcyjnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni z podziałem na dwie części

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530180-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia:
1) Część 1 – Zestawy komputerowe i laptopy,
2) Część 2 – Urządzenia wielofunkcyjne.
2. Szczegółowy opis i zakres Części 1 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ1), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis i zakres Części 2 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ2), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do Działu Cyfryzacji i Technologii Informatycznych, który mieści się w przyziemiu (poziom -1), zejście schodami w dół, bez podjazdu. Dostawa odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c424e49-5171-4798-8b97-2d130303daa5
Biuletyn 530180-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 28303320000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabowo
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-265
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Zamawiajacy fax 058 7820124 w. 38
Zamawiajacy email sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony url www.mopsgdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mopsgdynia.pl/zamowienia-publiczne/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia - Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z zasadami obowiązującymi w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni wszelka korespondencja (w tym również oferty) podlega 24 godzinnej kwarantannie, dlatego zaleca się składanie korespondencji (w tym ofert) z odpowiednim wyprzedzeniem.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz urządzeń wielofukcyjnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni z podziałem na dwie części
Numer referencyjny MOPS.DZP.322.3.13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia: 1) Część 1 – Zestawy komputerowe i laptopy, 2) Część 2 – Urządzenia wielofunkcyjne. 2. Szczegółowy opis i zakres Części 1 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ1), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis i zakres Części 2 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ2), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do Działu Cyfryzacji i Technologii Informatycznych, który mieści się w przyziemiu (poziom -1), zejście schodami w dół, bez podjazdu. Dostawa odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w przypadku składania oferty na Część 1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dwie (2) dostawy, z których każda polegała na zakupie i dostawie zestawów komputerowych lub/i laptopów lub/i serwerów lub/i sprzętu sieciowego o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda. w przypadku składania oferty na Część 2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dwie (2) dostawy, z których każda polegała na zakupie i dostawie urządzeń wielofunkcyjnych (minimum drukowanie i skanowanie) o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia, stosownie do oferowanej części zamówienia – dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stosownie do oferowanej części zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców oddzielnie. Przedmiotowe oświadczenie składane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy komputerowe i laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1.W kryterium „cena oferty brutto” ocena zostanie dokonana według następującego wzoru: cena oferty najniższej /cena oferty badanej x 60 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 2. W kryterium „okres gwarancji” ocena zostanie dokonana według następującego wzoru okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji x 40 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Dotyczy Części 1 zamówienia Do oceny oferty w zakresie powyższego kryterium Zamawiający przyjmie termin liczony w miesiącach, zawierający się w przedziale od 36 do 60 miesięcy, wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W przypadku wpisania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy. W takiej sytuacji zastosowanie mają zapisy ust. 7 poniżej. W przypadku wpisania okresu gwarancji mniejszego niż 36 miesięcy, zapisy ust. 7 poniżej nie będą miały zastosowania i będzie to skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) Zestaw komputerowy - ilość: 58 szt, 2) Laptop 15,6” - ilość: 1 szt, 3) Laptop 13,3” - ilość: 14 szt. Szczegółowy opis i zakres Części 1 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ1), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. W kryterium „cena oferty brutto” ocena zostanie dokonana według następującego wzoru: cena oferty najniższej / cena oferty badanej x 60 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 2. W kryterium „okres gwarancji” ocena zostanie dokonana według następującego wzoru: okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji x 40 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Dotyczy Części 2 zamówienia: Uwaga: Wykonawca w tym kryterium udziela gwarancji tylko na urządzenia wielofunkcyjne (wyłączeniu podlega licencja oprogramowania). Do oceny oferty w zakresie powyższego kryterium Zamawiający przyjmie termin liczony w miesiącach, zawierający się w przedziale od 12 do 36 miesięcy, wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W przypadku wpisania okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy. W takiej sytuacji zastosowanie mają zapisy ust. 7 poniżej. W przypadku wpisania okresu gwarancji mniejszego niż 12 miesięcy, zapisy ust. 7 poniżej nie będą miały zastosowania i będzie to skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono z czytnikiem kart - ilość: 1 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor z czytnikiem kart - ilość: 1 szt. 3) Licencja oprogramowania do zarzadzania wydrukiem do urządzeń wielofunkcyjnych w pozycji 1 i 2 - ilość: 1 kpl. 4) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono - ilość: 2 szt. Szczegółowy opis i zakres Części 2 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ2), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)