Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania standardowego

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527342-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331951004, 302340008, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie składa się z 3 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- cz. I Dostawa Monitorów – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ i Załącznikiem Nr 4 do SIWZ;
- cz. II Dostawa dysków SSD – zgodnie z Załącznik Nr 2 do SIWZ i Załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
- cz. III Dostawa oprogramowania systemowego – zgodnie z Załącznik Nr 3 do SIWZ i Załącznikiem Nr 6 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce054b54-b856-4170-b3f3-fdcbd5fb6ae1
Biuletyn 527342-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
Regon 38175487300000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 13 lok. 7U
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-062
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 83
Zamawiajacy email mcywoniuk@cui.bialystok.pl
Adres strony url https://bip.cui.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.cui.bialystok.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne oferty w postepowaniu można składać w formie papierowej pisemnej oraz w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej na adres Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku, ul. Warszawska 13 lok. 7U, 15-062 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania standardowego
Numer referencyjny CUI-VII.271.1.14.2020.MC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie składa się z 3 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - cz. I Dostawa Monitorów – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ i Załącznikiem Nr 4 do SIWZ; - cz. II Dostawa dysków SSD – zgodnie z Załącznik Nr 2 do SIWZ i Załącznikiem Nr 5 do SIWZ; - cz. III Dostawa oprogramowania systemowego – zgodnie z Załącznik Nr 3 do SIWZ i Załącznikiem Nr 6 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: - Część I - 40 dni, - Część II i Część III - 21 dni
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ, czyli oświadczenie wstępne – na lub wg Załącznika nr 8 do SIWZ; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu na lub wg Załącznika nr 9 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I – 600 zł, Część II – 300 zł, Część III – 1 200 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – CUI-VII.271.1.14.2020.MC – Część ……” 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w siedzibie jednostki organizacyjnej Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 13 lok. 7U, 15-062 Białystok, sekretariat (miejsce składania ofert) w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. UWAGA! Wadium wnoszone w formie niepieniężnej winno wskazywać wprost na możliwość zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiającego. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie wskazanym powyżej. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dot. Części I, II postępowania: 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Sprzętu zaproponowanych w ofercie na Sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach, jedynie w sytuacji gdy zaoferowany Sprzęt został wycofane z produkcji. Parametry nowego Sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zmiana Sprzętu wymaga uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres trwania przyczyn, których następstwem będzie zagrożenie dotrzymania terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy te przyczyny, będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a w szczególności: 1) będą następstwem braku dostępności produktu lub jego komponentów na rynku z powodu przerwania istniejącego łańcucha dostaw; 2) będą następstwem braku możliwości sprowadzenia produktów na rynek polski spowodowanego ograniczeniami w handlu międzynarodowym w zakresie, w jakim ww. okoliczności mają wpływ na dotrzymanie terminu realizacji umowy; 3) będą następstwem braku możliwości wykonania dostaw z powodu niedopuszczenia do ich realizacji przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ; 4) z powodu wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, a przede wszystkim, w sytuacji określonej w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491 ze zm.).
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ i Załącznikiem Nr 4 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa dysków SSD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis zgodnie z Załącznik Nr 2 do SIWZ i Załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania systemowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis zgodnie z Załącznik Nr 3 do SIWZ i Załącznikiem Nr 6 do SIWZ;
  

Criterion

Kryteria Część I: czas naprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Część II: gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Część I: gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Część I: cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część II: cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część III: cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część III: termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)