DOSTAWA WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU SPORTOWEGO NA POTRZEBY JW./INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU GOSPODARCZYM 12.WOG

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530126-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184120000, 188200003, 374100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego na potrzeby JW./Instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym 12.WOG. wraz z montażem, załadunkiem i rozładunkiem oraz wykonaniem oznaczeń (nadruków) na ubiorach sportowych, na zasadach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) i projekcie umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
2.1. Część I - Dostawa odzieży sportowej;
2.2. Część II - Dostawa obuwia sportowego;
2.3. Część III – Dostawa wyposażenia sportowego;
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazane nazwy, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia,
iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych w zakresie części nr 1 oraz 2 oraz dopuszcza dostawy pakietami w zakresie części nr 3 dla poszczególnych Odbiorców.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
6.1. Montaż - urządzeń przewidzianych na wyposażenie hal sportowych oraz sal ćwiczeń przewidzianych
w miejscach dostawy;
6.2. Załadunek i rozładunek – w miejscach dostawy;
6.3. Wykonanie oznaczeń (nadruków) na ubiorach sportowych zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 981e1209-fc9c-49ab-8a84-9ac05fb400d4
Biuletyn 530126-N-2020
Zamawiajacy nazwa 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 43 35 40,
Zamawiajacy fax 261 43 36 60
Zamawiajacy email 12wog.zamowienia@ron.mil.pl,
Adres strony url 12wog@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.12wog.wp.mil.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Okólna 37, 87-100 Toruń- kancelaria jawna, Godz. pracy kancelarii 07.00 – 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU SPORTOWEGO NA POTRZEBY JW./INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU GOSPODARCZYM 12.WOG
Numer referencyjny P/13/IW/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego na potrzeby JW./Instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym 12.WOG. wraz z montażem, załadunkiem i rozładunkiem oraz wykonaniem oznaczeń (nadruków) na ubiorach sportowych, na zasadach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) i projekcie umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 2.1. Część I - Dostawa odzieży sportowej; 2.2. Część II - Dostawa obuwia sportowego; 2.3. Część III – Dostawa wyposażenia sportowego; 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazane nazwy, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych w zakresie części nr 1 oraz 2 oraz dopuszcza dostawy pakietami w zakresie części nr 3 dla poszczególnych Odbiorców. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 6.1. Montaż - urządzeń przewidzianych na wyposażenie hal sportowych oraz sal ćwiczeń przewidzianych w miejscach dostawy; 6.2. Załadunek i rozładunek – w miejscach dostawy; 6.3. Wykonanie oznaczeń (nadruków) na ubiorach sportowych zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.2.1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy dla poszczególnych części, o podobnym charakterze co niniejszy przedmiot zamówienia, potwierdzone dowodami, że została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 5). Część nr 1 - co najmniej 80 000 zł każda dostawa; Część nr 2 – co najmniej 70 000 zł każda dostawa; Część nr 3 – co najmniej 100 000 zł każda dostawa Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jedną umowę Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotowego postępowania, zobowiązany jest wykazać wykonanie / wykonywanie ww. dostaw na rzecz odbiorcy, dwie dostawy na najwyższą z kwot określonych jako warunek udziału w postępowaniu wymaganych dla części, na które składana jest oferta.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, spełniający warunek określony w Rozdziale V ppkt 1.2.1.1.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na zamówienie w wysokości: Część 1 - 2 600,00 zł; Część 2 - 2 100,00 zł; Część 3 - 3 900,00 zł; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść wyłącznie przelewem na konto NBP 71 1010 1078 0104 3213 9120 2000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu o numerze referencyjnym P/13/IW/20, Część …..” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale, postaci elektronicznej, a zatem w postaci dokumentu sporządzonego elektronicznie i podpisanego kwalifikowanym podpisem Gwaranta. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1.1. zmiany numeru konta, adresu firmy w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie; 2. Powyższe zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zawarcie aneksu musi być poprzedzone akceptacją przez zamawiającego , wniosku wykonawcy o zmianę treści umowy zawierającego uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży sportowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazane nazwy, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazane nazwy, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37410000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazane nazwy, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)