Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie

Publication date 2020-04-08
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530088-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.3 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty).
Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części.
Wykonawca nie może odmówić dostawy asortymentu jeśli maksymalna wartość umowy nie została przekroczona. Odmowa taka stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Odstępstwem od sytuacji opisanej powyżej może być jedynie sytuacja, gdy Zamawiający dopuścił się zwłoki z zapłatą za dostarczony asortyment. Po uregulowaniu należności przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dalszego niezwłocznego realizowania umowy.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych.
Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze (dotyczy części 2) i wyroby medyczne (dotyczy części 1, 3) , które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn.zm.) oraz zgodnie z przepisami Ustawy prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, 2003 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz realizacji umowy.
Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31f28d0a-af9e-4f85-951e-ad3333108030
Biuletyn 530088-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
Adres strony url www.szpitalpraski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ipzp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Numer referencyjny ZP/18/MATERIAŁY OPATRUNKOWE/2020/BZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.3 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Wykonawca nie może odmówić dostawy asortymentu jeśli maksymalna wartość umowy nie została przekroczona. Odmowa taka stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Odstępstwem od sytuacji opisanej powyżej może być jedynie sytuacja, gdy Zamawiający dopuścił się zwłoki z zapłatą za dostarczony asortyment. Po uregulowaniu należności przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dalszego niezwłocznego realizowania umowy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze (dotyczy części 2) i wyroby medyczne (dotyczy części 1, 3) , które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn.zm.) oraz zgodnie z przepisami Ustawy prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, 2003 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz realizacji umowy. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt. 1 składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. i 4.2. Rozdziału VI zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej (w tym zgodność z wymaganiami dyrektywy 93/42/EEC) – dotyczy części nr 1 , 3, b) aktualna CHPL – charakterystyka produktu leczniczego - dotyczy części 2, c) materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta) – dotyczy części nr 1 , 3, d) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia) – dotyczy części nr 1 , 3, Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia przedmiotowego dokumentu w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego. e) wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji – dotyczy części nr 1 , 3. Wzory wyrobów jałowych i niejałowych muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Wzory/próbki do postępowania na Dostawę materiałów opatrunkowych do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem asortymentowo cenowym. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia wzorów/próbek, w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu lub kopia dokumentu poświadczona przez osobę do tej czynności umocowanej „za zgodność z oryginałem”) z którego będzie wynikać zakres umocowania do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający określił w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OPATRUNKOWE - HYDROKOLOIDOWE STERYLNE OPATRUNKI DO ZAOPATRYWANIA RAN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.3 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Wykonawca nie może odmówić dostawy asortymentu jeśli maksymalna wartość umowy nie została przekroczona. Odmowa taka stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Odstępstwem od sytuacji opisanej powyżej może być jedynie sytuacja, gdy Zamawiający dopuścił się zwłoki z zapłatą za dostarczony asortyment. Po uregulowaniu należności przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dalszego niezwłocznego realizowania umowy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze (dotyczy części 2) i wyroby medyczne (dotyczy części 1, 3) , które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn.zm.) oraz zgodnie z przepisami Ustawy prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, 2003 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz realizacji umowy. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa GĄBKI HEMOSTATYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.3 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Wykonawca nie może odmówić dostawy asortymentu jeśli maksymalna wartość umowy nie została przekroczona. Odmowa taka stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Odstępstwem od sytuacji opisanej powyżej może być jedynie sytuacja, gdy Zamawiający dopuścił się zwłoki z zapłatą za dostarczony asortyment. Po uregulowaniu należności przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dalszego niezwłocznego realizowania umowy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze (dotyczy części 2) i wyroby medyczne (dotyczy części 1, 3) , które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn.zm.) oraz zgodnie z przepisami Ustawy prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, 2003 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz realizacji umowy. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WOSK KOSTNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.3 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Wykonawca nie może odmówić dostawy asortymentu jeśli maksymalna wartość umowy nie została przekroczona. Odmowa taka stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Odstępstwem od sytuacji opisanej powyżej może być jedynie sytuacja, gdy Zamawiający dopuścił się zwłoki z zapłatą za dostarczony asortyment. Po uregulowaniu należności przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dalszego niezwłocznego realizowania umowy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze (dotyczy części 2) i wyroby medyczne (dotyczy części 1, 3) , które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn.zm.) oraz zgodnie z przepisami Ustawy prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, 2003 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz realizacji umowy. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)