Dostawy środków higieny na potrzeby jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Bydgoskiego

Publication date 2020-04-09
End date 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530607-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 337630006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Proszek do prania – opakowanie o pojemności 200 g – łączna ilość 15 820,00 kg
Proszek do prania tkanin białych i kolorowych; stosowany do prania w pralkach automatycznych, wirnikowych i do prania ręcznego. Zakres temperatury prania 30 – 95 °C; posiadający drobną konsystencję; pH max 11; o przyjemnym zapachu; niepowodujący podrażnień (nieuczulający). Opakowanie jednostkowe proszku do prania dla osadzonych 200g to woreczek z tworzywa, który musi posiadać wewnątrz lub na zewnątrz informację zawierającą: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin ważności lub datę produkcji z terminem ważności, gramaturę netto. Oznakowanie opakowania powinno być wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny, bez możliwości jego usuwania.
Szampon – opakowanie o pojemności 100 ml – łączna ilość 76 500 sztuk
Opakowanie jednostkowe szamponu to butelka z tworzywa sztucznego, która musi posiadać informację zawierającą: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin ważności lub datę produkcji z terminem ważności, gramaturę netto. Oznakowanie opakowania powinno być wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny, bez możliwości jego usuwania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acbccab4-e10b-4c57-beb9-e9034b4e02d8
Biuletyn 530607-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Bydgoszczy
Regon 91393218000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały Jagiellońskie
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 5855252, 5855312,
Zamawiajacy fax 525 855 300
Zamawiajacy email dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna więziennictwa
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie prowadzone jest przez Areszt Śledczy w Bydgoszczy w imieniu i na rzecz innych jednostek organizacyjnych SW Okręgu Bydgoskiego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Poszczególne jednostki organizacyjne SW Okręgu Bydgoskiego sporządziły karty zamówienia z ilością szacunkową przedmiotu zamówienia, na podstawie których dokonano szacowania wartości zamówienia.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zp.sw.gov.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.sw.gov.pl/
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być złożona przez wykonawcę wyłącznie w formie pisemnej (zamawiający odrzuci ofertę złożoną w innej formie, np. za pomocą faksu lub w formie elektronicznej).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Bydgoszczy, Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz, SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków higieny na potrzeby jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Bydgoskiego
Numer referencyjny DKW.2232.4.2020.MW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Proszek do prania – opakowanie o pojemności 200 g – łączna ilość 15 820,00 kg Proszek do prania tkanin białych i kolorowych; stosowany do prania w pralkach automatycznych, wirnikowych i do prania ręcznego. Zakres temperatury prania 30 – 95 °C; posiadający drobną konsystencję; pH max 11; o przyjemnym zapachu; niepowodujący podrażnień (nieuczulający). Opakowanie jednostkowe proszku do prania dla osadzonych 200g to woreczek z tworzywa, który musi posiadać wewnątrz lub na zewnątrz informację zawierającą: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin ważności lub datę produkcji z terminem ważności, gramaturę netto. Oznakowanie opakowania powinno być wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny, bez możliwości jego usuwania. Szampon – opakowanie o pojemności 100 ml – łączna ilość 76 500 sztuk Opakowanie jednostkowe szamponu to butelka z tworzywa sztucznego, która musi posiadać informację zawierającą: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin ważności lub datę produkcji z terminem ważności, gramaturę netto. Oznakowanie opakowania powinno być wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny, bez możliwości jego usuwania.
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ocena spełniania warunków na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania warunków na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełniania warunków na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Inne dokumenty niewymienione Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843). Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) na wniosek Wykonawcy ceny jednostkowej artykułu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że cena powyższa może ulec zmianie po okresie wymienionym w ust. 2, o kwotę nie wyższą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim - Dziennik Urzędowy RP za ostatni kwartał. 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 2 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z wejściem w życie rozporządzenia RODO – Rozporządzenie Ogólne o Ochronie danych Osobowych – Zamawiający informuje, że: Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail as_bydgoszcz@sw.gov.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby administratora;  We wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pani kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail iod_as_bydgoszcz@sw.gov.pl lub pisemnie na adres Areszt Śledczy w Bydgoszczy, Inspektor Ochrony Danych, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz lub telefonicznie pod nr: 52/5855205.;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy środków higieny, nr sprawy 4/Dkw/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania pełnej dokumentacji zamówienia publicznego wynikającego z instrukcji kancelaryjnej Aresztu Śledczego w Bydgoszczy a w szczególności z obowiązku wynikającego z dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca/podwykonawca/podmiot trzeci podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobligowany będzie wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. W celu potwierdzenia wypełnienia obowiązku informacyjnego, o którym mowa powyżej, Wykonawca/podwykonawca/podmiot trzeci składa stosowne oświadczenie, które znajduje się w treści Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ.

Criterion

Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)