GuidZP400 |
eb1a4e36-9cb0-4aa8-8653-5fc08476353c
|
Biuletyn |
529631-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
00033213300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-975
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4592313
|
Zamawiajacy fax |
22 4592023
|
Zamawiajacy email |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PIG-PIB Biuro Zamówień Publicznych Ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1) czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00-15.00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sukcesywna odzieży terenowej dla PIG-PIB
|
Numer referencyjny |
NZP-240-30/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna odzieży terenowej dla PIG-PIB.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
7
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy, z których każda polegała na dostawie odzieży trekkingowej typu: nieprzemakalne kurtki oddychające (z membraną) lub kurtki softshelowe lub kurtki polarowe lub spodnie lub buty o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zamówień zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz dostaw).
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.5.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają wprowadzenie następujących zmian w zapisach Umowy:
1) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności, np. działania siły wyższej (tj. zdarzenia nagłego powstałego niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy);
2) dopuszcza się możliwość przedłużenia o dodatkowe 2 miesiące ostatecznego terminu dostawy innych modeli odzieży lub odzieży o niestandardowych rozmiarach;
3) zmiana przedmiotu umowy, w przypadku gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, pod warunkiem, że produkt zamienny będzie równoważny (tzn. o takich samych parametrach, cechach, walorach lub lepszych od wymaganego przez Zamawiającego oraz cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zamiana);
4) przypadkach wynikających z nietypowych cech anatomicznych poszczególnych użytkowników (o nietypowych sylwetkach odbiegających od standardowych rozmiarów), zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia innych modeli odzieży o podobnych parametrach jakościowych i użytkowych, dostępnych u Wykonawcy o ile ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zamiana.
2. Ww. zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany z przyczyn wskazanych w ust. 3 poniżej które następują w formie pisemnego porozumienia stron.
3. Zamawiający przewiduję również możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wysokości naliczonych lub należnych od Wykonawcy kar umownych, w sytuacji gdy zobowiązania Wykonawcy zostaną zrealizowane w znacznej części, zaś Zamawiający nie poniesie szkody.
|
IV 4 4 data |
2020-04-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
|
IV 4 5 okres |
30
|