Usługa kompleksowej obsługi teleinformatycznej związanej z realizacją projektu Programu Badań Przesiewowych raka jelita grubego w zakresie utrzymania modułu systemu informatycznego SI-PBP-EFS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, PN-105/20/DW/MZ

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530301-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa teleinformatyczna związana z realizacją przez Zamawiającego projektu Programu Badań Przesiewowych raka jelita grubego w zakresie;
1) usługa bieżącego utrzymania modułu systemu informatycznego SI-PBP-EFS
2) usługa uruchomienia oraz bieżącego utrzymania platformy aplikacyjno-bazodanowej wraz ze związaną z nią infrastrukturą techniczną. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ded81ac3-ba6c-4166-ad45-19b33f967839
Biuletyn 530301-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url przetargi.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia przetargi.pib-nio.pl ; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi.pib-nio.pl ; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiajacy dopuszcza w przemiotowym postępowaniu komunikację pomiędzy Zamawiajacym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oświadczeń oraz dokumentów za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 13, ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa kompleksowej obsługi teleinformatycznej związanej z realizacją projektu Programu Badań Przesiewowych raka jelita grubego w zakresie utrzymania modułu systemu informatycznego SI-PBP-EFS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, PN-105/20/DW/MZ
Numer referencyjny PN-105/20/DW/MZ
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa teleinformatyczna związana z realizacją przez Zamawiającego projektu Programu Badań Przesiewowych raka jelita grubego w zakresie; 1) usługa bieżącego utrzymania modułu systemu informatycznego SI-PBP-EFS 2) usługa uruchomienia oraz bieżącego utrzymania platformy aplikacyjno-bazodanowej wraz ze związaną z nią infrastrukturą techniczną. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - od daty zawarcia umowy do dnia 30.04.2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ jako wstępne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 upzp. - Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składanek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 15) oraz oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 22) - z wykorzystaniem przygotowanego przez Zamawiającego Oświadczenia stanowiącego zał. nr 2.1 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 upzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży: - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 (jedną) usługę rodzajowo odpowiadającą usłudze objętej przedmiotem zamówienia tj. usługę polegającą na utrzymaniu (przez okres min. 12 miesięcy) modułu systemu informatycznego/opieki serwisowej systemu informatycznego a wartość wykonanej usługi wynosiła nie mniej niż: 45 000,00 PLN brutto oraz załączy dowody należytego wykonania usługi. Wykaz wykonanych usług należy złożyć według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają : 1) Kierownik projektu - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w oparciu o wytyczne metodyki PRINCE2 lub równoważnej, potwierdzone udziałem w roli Kierownika Projektu w co najmniej 2 (dwóch) projektach polegających na utrzymaniu, rozwoju i modyfikacji systemu informatycznego i teleinformatycznego, aktywny certyfikat PRINCE 2 Practitioner lub równoważny. 2) zespół programistów - co najmniej 2 osoby posiadające następujące kwalifikacje: co najmniej 5 letnie doświadczenie w tworzeniu i rozwoju zaawansowanych aplikacji internetowych przy wykorzystaniu technologii Microsoft .NET, potwierdzone osobistym udziałem w co najmniej 2 (dwóch) projektach polegających na utrzymaniu, rozwoju i modyfikacji systemu informatycznego i teleinformatycznego oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i rozwoju aplikacji bazodanowych polegających na przetwarzaniu statystycznym zbiorów danych oraz przetwarzaniu danych medycznych. 3) Główny Architekt – osoba posiadająca następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe informatyczne, co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu założeń i architektury, potwierdzone udziałem w roli głównego architekta w co najmniej 2 (dwóch) projektach polegających na utrzymaniu, rozwoju i modyfikacji systemu informatycznego i teleinformatycznego oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia architektur systemów i aplikacji bazodanowych polegających na przetwarzaniu statystycznym zbiorów danych oraz przetwarzaniu danych medycznych. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej, w szczególności pod względem dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat, potwierdzony egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem), wydanym przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą; Poprzez projekt/projekt informatyczny Zamawiający rozumie przedsięwzięcie mające na celu zbudowanie lub modernizację systemu, którego elementem jest system teleinformatyczny, realizowany zgodnie z dokumentacją wymaganą dla danego projektu. Wykaz osób wraz z opisem należy złożyć wg. wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza), 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy (załączniki nr 5 do SIWZ); 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z zakresem złożonej oferty (załącznik nr 8 do SIWZ). 4) Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów). Rodzaje dokumentów zasady ich składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmioty udostepniające zasoby, podwykonawców o podmioty zagraniczne zostały opisane w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony Dokumenty zastrzeżone muszą posiadać w górnym prawym rogu czerwony napis „zastrzeżone” i muszą być włożone w osobną kopertę. Kopertę tą (z napisem „zastrzeżone”) należy włożyć do koperty tzw. zewnętrznej wraz z innymi dokumentami (jawnymi). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 upzp.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa; 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl ; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-105/20/DW/MZ, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)