„Dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, środków czystości, środków higieny, odzieży roboczej i ochronnej”

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice robocze,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529567-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 181410009, 398000000, 337000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, środków czystości, środków higieny, odzieży roboczej i ochronnej zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z podziałem na 4 części (zadania).2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 4.Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).6.Wszystkie materiały, będące przedmiotem umowy, muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu umowy musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.7.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.8.W przypadku osób biorących udział w realizacji zamówienia nie posiadających obywatelstwa polskiego winny być spełnione wymagania określone w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 25.01.2017 r.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f8c8c82-9566-438f-8448-c8a998611138
Biuletyn 529567-N-2020
Zamawiajacy nazwa 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Regon 28060368400000
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 32 28 15
Zamawiajacy fax 261 32 34 50
Zamawiajacy email 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/v-ogoszenia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/v-ogoszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1 budynek nr 1, kancelaria jawna pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, środków czystości, środków higieny, odzieży roboczej i ochronnej”
Numer referencyjny Znak sprawy 22WOG-ZP.2712.11.2020/A/59/2000/66/2100/77/1000/D/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, środków czystości, środków higieny, odzieży roboczej i ochronnej zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z podziałem na 4 części (zadania).2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 4.Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).6.Wszystkie materiały, będące przedmiotem umowy, muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu umowy musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.7.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.8.W przypadku osób biorących udział w realizacji zamówienia nie posiadających obywatelstwa polskiego winny być spełnione wymagania określone w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 25.01.2017 r.).
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp lub wskazania przez Wykonawcę możliwości ich pobrania za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazując adres strony internetowej.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający nie żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż ich nie określił. Odznaczenie wynika z systemu ogłoszenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. UWAGA! Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie to może złożyć razem z ofertą
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 kwietnia 2019 r. poz. 730 o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).1.Zgodnie z art. 13 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679 Zamawiający informuje, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest reprezentowany przez Komendanta - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn: fax: 261 32 34 50, e-mail: 22wog.olsztyn@ron.mil.pl;2)inspektorem ochrony danych osobowych w 22 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pan Bartosz KROGULEC, kontakt: tel. 261 323 04722 e-mail: iod.22wog@ron.mil.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych–pn.: „Dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, środków czystości, środków higieny, odzieży roboczej i ochronnej”Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane osobom lub podmiotom zgodnie z wymogiem ustawowym określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016r. poz. 1764 z późn. zm.).2.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.3.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.4.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 5.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 6.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 7.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 8.Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w ust. 2 i 4 oraz art. 97 ust. 1a, na stronie internetowej prowadzonego postępowania lub konkursu, w ogłoszeniu o zamówieniu, ogłoszeniu o konkursie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, regulaminie konkursu lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane dotyczą. 9.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 10.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, będą dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;11.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. 12. Zasada jawności, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3–5, stosuje się odpowiednio; 13.Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;14.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.”.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów i środków konserwacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów i środków konserwacyjnych zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ .2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 4.Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).6.Wszystkie materiały, będące przedmiotem umowy, muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu umowy musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.7.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.8.W przypadku osób biorących udział w realizacji zamówienia nie posiadających obywatelstwa polskiego winny być spełnione wymagania określone w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 25.01.2017 r.).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości, higieny i estetyki podawania posiłków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości, higieny i estetyki podawania posiłków zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, .2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 4.Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).6.Wszystkie materiały, będące przedmiotem umowy, muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu umowy musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.7.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.8.W przypadku osób biorących udział w realizacji zamówienia nie posiadających obywatelstwa polskiego winny być spełnione wymagania określone w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 25.01.2017 r.).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów ochronnych zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, .2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 4.Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).6.Wszystkie materiały, będące przedmiotem umowy, muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu umowy musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.7.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.8.W przypadku osób biorących udział w realizacji zamówienia nie posiadających obywatelstwa polskiego winny być spełnione wymagania określone w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 25.01.2017 r.).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środków higieny i konserwacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków higieny i konserwacji zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, .2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 4.Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).6.Wszystkie materiały, będące przedmiotem umowy, muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu umowy musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.7.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.8.W przypadku osób biorących udział w realizacji zamówienia nie posiadających obywatelstwa polskiego winny być spełnione wymagania określone w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 25.01.2017 r.).
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)