DOSTAWA OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH, STAPLERÓW, ŁADUNKÓW JEDNORAZOWYCH I OSPRZĘTU DO GENERATORA GEN 11

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529932-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331411221
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH, STAPLERÓW, ŁADUNKÓW JEDNORAZOWYCH I OSPRZĘTU DO GENERATORA GEN 11 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. Przedmiot zamówienia - opisany w poszczególnych częściach, w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część lub na cały przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9cef19a-ed62-498a-be05-3b9b217579ec
Biuletyn 529932-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poprzez platformę: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118. 42-200 Częstochowa, Kancelaria, pok. 3.41 (II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH, STAPLERÓW, ŁADUNKÓW JEDNORAZOWYCH I OSPRZĘTU DO GENERATORA GEN 11
Numer referencyjny DEZ.26.027.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH, STAPLERÓW, ŁADUNKÓW JEDNORAZOWYCH I OSPRZĘTU DO GENERATORA GEN 11 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. Przedmiot zamówienia - opisany w poszczególnych częściach, w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część lub na cały przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 864877,50
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część Nr 1-9 - 18 m-cy od daty zawarcia umowy, Część Nr 10-12 - 24 m-ce od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ: 1) dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów przedmiotu zamówienia i wymagań określonych w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ np. karty katalogowe / foldery / ulotki informacyjne / broszury / prospekty / informacje zawierające opis przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami opisanymi w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 2). Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę umożliwiającą identyfikację nazwy handlowej, nazwy producenta i numeru katalogowego, jeśli posiada oraz oznaczone numerem Części i pozycji, której dotyczą. Złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego (nie spełniającej któregokolwiek z parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia) spowoduje odrzucenie oferty. Próbka nie podlega zwrotowi, w przypadku otwarcia opakowania podczas sprawdzenia wymaganych w SIWZ parametrów produktu.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. 3) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 1 – OBŁOŻENIE DO OPERACJI BRZUSZNO-KROCZOWYCH / ZESTAW SERWET DO ARTROSKOPII KOLANA /PRZYRZĄD DO ODSYSANIA PŁYNÓW Z PODŁOGI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 2 – ZESTAW SERWET PEDIATRYCZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 3 – ZESTAW SERWET DO OPERACJI OTOLARYNGOLOGICZNYCH I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 4 – ZESTAW SERWET DO OPERACJI OTOLARYNGOLOGICZNYCH II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 5 – ZESTAW SERWET DO OPERACJI STAWU BIODROWEGO / ZESTAW DO CIĘCIA CESARSKIEGO / TORBA NA PŁYNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 6 – CHŁONNA MATA PODŁOGOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 7 – STERYLNY ZESTAW GINEKOLOGICZNO-UROLOGICZNY / STERYLNY ZESTAW UNIWERSALNY / STERYLNY ZESTAW DO OPERACJI KOŃCZYN / OSŁONA UCHWYTU LAMPY OPERACYJNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 8 – ZESTAW DO LAPAROSKOPII / ZESTAW DO LAPAROSKOPII (POZYCJA GINEKOLOGICZNA)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 9 – ZESTAW DO OPERACJI BIODRA, Z TORBAMI DYSLOKACYJNYMI / KIESZEŃ DO PRZECHWYTYWANIA PŁYNÓW, Z WYCIĘCIEM U / ZESTAW DO ARTROSKOPII BARKU / ZESTAW UNIWERSALNY WZMOCNIONY / ZESTAW DO OPERACJI NA KOŃCZYNIE GÓRNEJ / ZESTAW IZOLACYJNY / ZESTAW DO ZABIEGÓW HYBRYDOWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 10 – STAPLERY I ŁADUNKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141122-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 11 – KOŃCÓWKA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO NOŻA HARMONICZNEGO TYPU GEN 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141122-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa CZĘŚC NR 12 – STAPLERY OKRĘŻNE I STAPLERY TNĄCO-SZYJĄCE, ŁADUNKI TNĄCO-SZYJĄCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141122-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia - opisany w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)