„E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG”

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Powiatowych
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530903-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu „E-zarządzanie infrastrukturą drogową w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z uruchomieniem e-usług”.
Zakres zamówienia obejmuje wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na drogach powiatowych podlegających Zarządowi Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z wykonaniem inwentaryzacji pasa drogowego w ramach projektu „E-zarządzanie infrastrukturą drogową w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z uruchomieniem e-usług”.
Głównym celem projektu jest usprawnienie procesów zarządzania infrastrukturą dróg powiatowych w powiecie giżyckim, poprzez zapewnienie dostępu do danych o majątku drogowym oraz ich wykorzystywanie w realizacji zadań publicznych i statutowych zarządcy drogowego z wykorzystaniem e-usług.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 22e54944-55e9-4026-9e5f-7afe4d54532b
Biuletyn 530903-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Powiatowych
Regon 79067570800000
Zamawiajacy adres ulica Węgorzewska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48874293426,
Zamawiajacy fax +48874293426
Zamawiajacy email sekretariat@zdpgizycko.pl,
Adres strony url www.zdpgizycko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Cyfrowy region: Działanie 3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych, Poddziałanie Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdpgizycko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdpgizycko.pl
Nazwa nadana zamowieniu „E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG”
Numer referencyjny SF.2500.1.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu „E-zarządzanie infrastrukturą drogową w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z uruchomieniem e-usług”. Zakres zamówienia obejmuje wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na drogach powiatowych podlegających Zarządowi Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z wykonaniem inwentaryzacji pasa drogowego w ramach projektu „E-zarządzanie infrastrukturą drogową w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z uruchomieniem e-usług”. Głównym celem projektu jest usprawnienie procesów zarządzania infrastrukturą dróg powiatowych w powiecie giżyckim, poprzez zapewnienie dostępu do danych o majątku drogowym oraz ich wykorzystywanie w realizacji zadań publicznych i statutowych zarządcy drogowego z wykorzystaniem e-usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 180
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał łącznie należycie co najmniej: a) jedną usługę obejmującą wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową (pozwalającego w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podstawie istniejącej ewidencji oraz przeglądanie fotorejestracji) działającego w przeglądarce internetowej (bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerach użytkowników, w tym pluginów), która obejmowała uruchomienie e-usług publicznych zintegrowanych z e-puap, b) jedna usługę obejmującą wykonanie ewidencji dróg publicznych w formie danych GIS wraz z fotorejestracją wykonane dla dróg publicznych obejmujących minimum 100 km. dysponuje co najmniej czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe techniczne; - posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania pracami o charakterze projektowym związane z projektowaniem i wdrażaniem nowoczesnych technologii, w tym min. 2 letnie doświadczenie na polu wdrażania nowoczesnych technologii do zarządzania drogami publicznymi; Osoba z ww. wymaganiami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie pełniła funkcję Kierownika zespołu Wykonawcy. W przypadku wykazania dwóch lub więcej osób spełniających ww. wymagania należy wskazać, która osoba spośród nich będzie pełniła funkcję Kierownika zespołu Wykonawcy. b) co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna lub pokrewnym, - doświadczenie w komputerowym ewidencjonowaniu dróg publicznych w formie bazy danych GIS; Osoba z ww. wymaganiami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie pełniła funkcję specjalisty ds. dróg powiatowych zespołu Wykonawcy. c) co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania: - umiejętność obsługi kamer fotorejestracji drogi i biegłe dobieranie parametrów ustawienia kamery w zależności od warunków oświetleniowych, - umiejętność obsługi mobilnego skanera laserowego, - posiadanie prawa jazdy kategorii B, - podstawowa wiedza elektroniczna. Osoba z ww. wymaganiami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie pełniła funkcję specjalisty ds. fotorejestracji i skanowania laserowego dróg d) co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada wyższe wykształcenie informatyczne drugiego stopnia; - posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych; Osoba z ww. wymaganiami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie pełniła funkcję Projektanta zespołu Wykonawcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 7 do siwz), 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(Załącznik nr 6 do siwz)., Wyżej wymienione oświadczenia należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)