„DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Powiat Lubelski
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530825-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego składającego się z dwóch zestawów komputerowych typ A wraz z oprogramowaniem, dwóch drukarek A4 oraz skanera dla systemu Pojazd/Kierowca oraz jednego zestawu komputerowego typ B wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ .
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 707d7d80-734a-405e-9165-e186a7c3dc8d
Biuletyn 530825-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubelski
Regon 43102929200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spokojna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 52 86 600
Zamawiajacy fax 81 52 86 601
Zamawiajacy email awieleba@powiat.lublin.pl
Adres strony url www.splublin.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.splublin.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.splublin.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin – Punkt Obsługi Klienta parter budynku z uwagi na sytuację epidemiologiczną – pomieszczenie zastępcze
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”
Numer referencyjny IGM-ZP.272.23.2020.MG1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego składającego się z dwóch zestawów komputerowych typ A wraz z oprogramowaniem, dwóch drukarek A4 oraz skanera dla systemu Pojazd/Kierowca oraz jednego zestawu komputerowego typ B wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ . Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, tj.: a) wyników testów komputera stacjonarnego typu B procesora wielordzeniowego osiągających ze zintegrowaną grafiką w teście PassMark CPU Mark wynik min. 11500 punków według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski), b) wyników testów karty graficznej, w teście PassMark - G3D Mark co najmniej wynik 1300 punktów w G3D Rating, wynik dostępny na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski), Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie dołączy ww. testów do oferty, aby nadać punkty w kryterium (wynik testów procesora komputera stacjonarnego typu B) zostanie wezwany przez zamawiającego do przedstawienia ich w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym w OPZ. W przypadku, gdy testy okażą się wyższe niż określone minimum, nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III. 1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. 7.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy - stanowi zał nr 4 do SIWZ
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, 2) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 3) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta, 4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 7) zaistnienia siły wyższej.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki W języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. Miejsce i termin składania ofert: a) miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin – Punkt Obsługi Klienta parter budynku z uwagi na sytuację epidemiologiczną – pomieszczenie zastępcze, b) termin składania ofert: do dnia 20.04.2020 r., do godz. 10.30 Miejsce i termin otwarcia ofert: a) miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 20-074 Lublin (sala konferencyjna parter budynku), b) termin otwarcia ofert: w dniu 20.04.2020 r. o godz. 11.30 Jeżeli w ofercie Wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana cyfrowo. Koperty lub inne opakowanie zawierające oświadczenie o wycofaniu złożonej oferty otwierane będą w pierwszej kolejności. Koperty lub inne opakowanie zawierające oświadczenie o zmianie złożonej oferty zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który dokonał zmiany złożonej oferty. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8. SIWZ Opis sposobu obliczenia ceny. Opis sposobu obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrową, a ceną podaną słownie, Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną cyfrowo. Cena ofertowa musi uwzględniać doliczony należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 106). Cena ofertowa obliczona powinna zawierać w sobie wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100% = 100pkt). Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny: lNazwa kryterium Udział % 1.Cena 60% 2.Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 11800-13000 punków. 10% Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik powyżej 13000 punków. 20% 3.Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B 36 miesięcy 5% Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B 48 miesięcy 10% Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B 60 miesięcy lub więcej 20% 1) Cena oferty – max. 60 % Kryterium „Cena” w PLN: a) znaczenie kryterium - 60% (60 pkt.); b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt., gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej 2) Komputer stacjonarny typ B - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 20 %. a. Za wynik testu mieszczący się w przedziale 11800-13000 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt. b. Za wynik testu powyżej 13000 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt. 3) Komputer stacjonarny typ B – gwarancja – max. 20 %. a. Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 36 miesięcy otrzyma 5 pkt. b. Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 48 miesięcy otrzyma 10 pkt. c. Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 60 miesięcy lub więcej otrzyma 20 pkt. Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer stacjonarny wynosi 36 miesięcy, jeżeli gwarancja wskazana przez Wykonawcę będzie niższa niżeli minimalny wymiar, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. UWAGA: 1. Punkty zostaną przyznane na podstawie dołączonych do oferty protokołów z przeprowadzonych testów, wystawionych nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty ww. testów, Zamawiający przyjmie wyniki testów na poziomie minimum określonego w OPZ i Wykonawca wówczas nie otrzyma punktów w tym kryterium. 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zgodnie z pkt. 7.4 SIWZ, będzie zobowiązany do przedstawienia testów wydajności w celu potwierdzenia minimum określonego w OPZ. Wówczas, nawet gdy testy wydajności będą wskazywać wyższe wartości niż określone przez Zamawiającego minimum, nie będzie już możliwe nadanie punktów w kryterium. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.11.2. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów oraz w przypadkach określonych w art. 90 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie wskazanym w art. 90 ust. 1 pkt. 1-5 ustawy. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w art. 24aa ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: a) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, b) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Lubelski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20–074 Lublin  inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Lubelskim jest: Pani Marzena Skoczylas Inspektor Ochrony Danych Powiat Lubelski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20–074 Lublin, tel. 81 528 67 25.  dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nazwa postępowania - „DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE” Numer postępowania - IGM-ZP.272.23.2020.MG1, Tryb postępowania - Przetarg nieograniczony.  Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1843), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. − jeżeli z przepisów prawa lub umowy zawartej przez Zamawiającego obowiązek przechowywania dokumentacji postępowania będzie dłuższy niż określony w art. 97 ust. 1 Pzp, dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane przez ten okres. Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. − zgodnie z art. 8a ust. 2 ustawy: „ W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”. − zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy: „ Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”. − zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy: „W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia”. − zgodnie z art. 96 ust. 3 –3b ustawy: „Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, oferty wstępne od dnia zaproszenia do składania ofert, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu”; „Zasada jawności, o której mowa w ust. 3, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3–5, stosuje się odpowiednio”; „Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. − Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu: 1) niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy, 2) jej rozliczenia w tym przechowywania faktur i dokumentów księgowych, 3) dochodzenia roszczeń, 4) archiwalnym i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa. − Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. − Posiada Pan/Pani następujące prawa: a) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania. b) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. − Podanie danych osobowych, w zakresie niezbędnym do realizacji umowy i jej rozliczenia jest warunkiem jej zawarcia. Niepodanie danych osobowych skutkuje nie zawarciem umowy.

Criterion

Kryteria Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik powyżej 13000 punków.
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B 36 miesięcy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B 60 miesięcy lub więcej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 11800-13000 punków
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B 48 miesięcy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)