Opracowanie kompleksowej dokumentacji analitycznej obejmującej uniwersalną metodykę audytu miejskiego i analizy warunków życia, identyfikację i inwentaryzację zbiorów danych, uniwersalny dla polskich miast model danych, koncepcję funkcjonowania miejskiego zespołu analitycznego w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego”

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Gmina Kielce
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529426-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji analitycznej obejmującej uniwersalną metodykę audytu miejskiego i analizy warunków życia, identyfikację i inwentaryzację zbiorów danych, uniwersalny dla polskich miast model danych, koncepcję funkcjonowania miejskiego zespołu analitycznego w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego” współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa o dotację nr DPT/BDG-II/POPT/147/19.
Zamówienie podzielone jest na 4 etapy. Etapy 1, 2, 3, 4 odpowiadają odpowiednio działaniom projektowym II.5.3, II.5.2, II.5.4, II.5.5 opisanym we wniosku o dofinasowanie oraz Szczegółowym Budżecie Projektu będącym załącznikiem nr 1 do Umowy o dofinasowanie.
• Etap 1. Działanie projektowe nr II.5.3 (poz. 6). Termin realizacji 180 dni od daty podpisania Umowy. Opracowanie uniwersalnej metodyki audytu miejskiego i analizy warunków życia.
Opis działania według wniosku: „W ramach umowy i prac nad stworzeniem metodyki planuje się zorganizowanie szeregu spotkań partycypacyjno-eksperckich, dedykowanych warsztatów, bezpośrednich konsultacji. W sumie w ramach umowy planuje się zorganizowanie 4 spotkań eksperckich na uczelniach, 6 spotkań warsztatowych z liderami różnych dziedzin i grup społecznych (6 dni po 15 osób wraz z cateringiem) oraz 3 bezpośrednie otwarte spotkania konsultacyjne z mieszkańcami (3 dni po 4 godz.). Organizacja spotkań (wraz z zapewnieniem odpowiednich wynagrodzeń dla prowadzących).”
• Etap 2. Działanie projektowe nr II.5.2 (poz. 5). Termin realizacji 180 dni od daty podpisania Umowy. Identyfikacja i inwentaryzacja zbiorów danych.
Opis działania według wniosku: „W ramach umowy przewiduje się analizę zbiorów danych posiadanych przez Miasto i Partnerów projektu niezbędnych do zautomatyzowania procedur i algorytmów, opracowania uniwersalnego dla polskich miast modelu w odniesieniu do przestrzeni miasta, umożliwiających wykorzystanie miejskich danych do wyliczenia wskaźników audytu miejskiego i analizy warunków życia.”
• Etap 3. Działanie projektowe nr II.5.4 (poz.7). Termin realizacji 360 dni od daty podpisania Umowy. Opracowanie uniwersalnego dla polskich miast modelu danych.
Opis działania według wniosku: „Opracowanie modelu algorytmów, procesów przetwarzania danych, modeli analitycznych umożliwiających wykorzystywanie miejskich danych do wyliczania i wizualizacji wskaźników, w szczególności w odniesieniu do przestrzeni miasta.”
• Etap 4. Działanie projektowe nr II.5.5 (poz.8). Termin realizacji 360 dni od daty podpisania Umowy. Wypracowanie koncepcji funkcjonowania miejskiego zespołu analitycznego.
Opis działania według wniosku: „W ramach umowy i prac nad koncepcją przewiduje się organizację przez Wykonawcę serii warsztatów edukacyjnych z analiz przestrzennych oraz niezbędnych szkoleń zarządczych na potrzeby wyłonienia takiej grupy.”
Prace projektowe muszą być realizowane zgodnie z kolejnością:Etap 1, Etap 2, Etap 3, Etap 4.
Nie dopuszcza się możliwości oddania kolejnego etapu bez odbioru poprzedzającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z zakresem i tłem projektu zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowić będzie również załącznik nr 1 do umowy.
3. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9517998a-35b6-421c-b6df-17ced48516d0
Biuletyn 529426-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kielce
Regon 29100934300000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-303
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3676417,
Zamawiajacy fax 41 3442763
Zamawiajacy email iwona.franki@um.kielce.pl,
Adres strony url www.um.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa o dotację nr DPT/BDG-II/POPT/147/19.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kielce 25-659 Kielce, ul. Strycharska 6, Biuro Obsługi Interesantów - parter
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie kompleksowej dokumentacji analitycznej obejmującej uniwersalną metodykę audytu miejskiego i analizy warunków życia, identyfikację i inwentaryzację zbiorów danych, uniwersalny dla polskich miast model danych, koncepcję funkcjonowania miejskiego zespołu analitycznego w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego”
Numer referencyjny A-II.271.16.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji analitycznej obejmującej uniwersalną metodykę audytu miejskiego i analizy warunków życia, identyfikację i inwentaryzację zbiorów danych, uniwersalny dla polskich miast model danych, koncepcję funkcjonowania miejskiego zespołu analitycznego w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego” współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa o dotację nr DPT/BDG-II/POPT/147/19. Zamówienie podzielone jest na 4 etapy. Etapy 1, 2, 3, 4 odpowiadają odpowiednio działaniom projektowym II.5.3, II.5.2, II.5.4, II.5.5 opisanym we wniosku o dofinasowanie oraz Szczegółowym Budżecie Projektu będącym załącznikiem nr 1 do Umowy o dofinasowanie. • Etap 1. Działanie projektowe nr II.5.3 (poz. 6). Termin realizacji 180 dni od daty podpisania Umowy. Opracowanie uniwersalnej metodyki audytu miejskiego i analizy warunków życia. Opis działania według wniosku: „W ramach umowy i prac nad stworzeniem metodyki planuje się zorganizowanie szeregu spotkań partycypacyjno-eksperckich, dedykowanych warsztatów, bezpośrednich konsultacji. W sumie w ramach umowy planuje się zorganizowanie 4 spotkań eksperckich na uczelniach, 6 spotkań warsztatowych z liderami różnych dziedzin i grup społecznych (6 dni po 15 osób wraz z cateringiem) oraz 3 bezpośrednie otwarte spotkania konsultacyjne z mieszkańcami (3 dni po 4 godz.). Organizacja spotkań (wraz z zapewnieniem odpowiednich wynagrodzeń dla prowadzących).” • Etap 2. Działanie projektowe nr II.5.2 (poz. 5). Termin realizacji 180 dni od daty podpisania Umowy. Identyfikacja i inwentaryzacja zbiorów danych. Opis działania według wniosku: „W ramach umowy przewiduje się analizę zbiorów danych posiadanych przez Miasto i Partnerów projektu niezbędnych do zautomatyzowania procedur i algorytmów, opracowania uniwersalnego dla polskich miast modelu w odniesieniu do przestrzeni miasta, umożliwiających wykorzystanie miejskich danych do wyliczenia wskaźników audytu miejskiego i analizy warunków życia.” • Etap 3. Działanie projektowe nr II.5.4 (poz.7). Termin realizacji 360 dni od daty podpisania Umowy. Opracowanie uniwersalnego dla polskich miast modelu danych. Opis działania według wniosku: „Opracowanie modelu algorytmów, procesów przetwarzania danych, modeli analitycznych umożliwiających wykorzystywanie miejskich danych do wyliczania i wizualizacji wskaźników, w szczególności w odniesieniu do przestrzeni miasta.” • Etap 4. Działanie projektowe nr II.5.5 (poz.8). Termin realizacji 360 dni od daty podpisania Umowy. Wypracowanie koncepcji funkcjonowania miejskiego zespołu analitycznego. Opis działania według wniosku: „W ramach umowy i prac nad koncepcją przewiduje się organizację przez Wykonawcę serii warsztatów edukacyjnych z analiz przestrzennych oraz niezbędnych szkoleń zarządczych na potrzeby wyłonienia takiej grupy.” Prace projektowe muszą być realizowane zgodnie z kolejnością:Etap 1, Etap 2, Etap 3, Etap 4. Nie dopuszcza się możliwości oddania kolejnego etapu bez odbioru poprzedzającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z zakresem i tłem projektu zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowić będzie również załącznik nr 1 do umowy. 3. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 360
Informacje na temat katalogow 1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy. 2. Termin zakończenia realizacji zamówienia - 360 dzień od dnia zawarcia umowy. 3. Zamówienie podzielone jest na etapy. Każdy z etapów zostanie uznany za zakończony po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru dla danego etapu. Protokół z realizacji Etapu 4 kończy realizację zamówienia. 4. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określa § 2 wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. zdolność zawodowa Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: a) 3 projekty każdy obejmujący łącznie inwentaryzację, integrację, analizę, wizualizację, udostępnienia danych przestrzennych GIS wraz z opracowaniem metodyk analiz danych pochodzących z wielu źródeł, w tym różnych podmiotów administracji publicznej, b) 3 opracowania planistyczne (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego), w których, w ramach każdego, opracowano zintegrowaną bazę danych i zastosowano nowoczesne metody analityczne oparte na technice GIS, c) 1 ekspertyzę w ramach, której wypracowano metodykę analizy wskaźnikowej przestrzeni, a następnie na jej podstawie wykonano ocenę wskaźnikową lokalizacji przestrzennych pod kątem spełnienia zdefiniowanych kryteriów np. inwestycyjnych, jakości życia, potencjału inwestycyjnego. d) 1 ekspertyzę dla podmiotu administracji publicznej, której przedmiotem była analiza systemów gromadzenia, integracji, analizy i wizualizacji danych przestrzennych pod kątem ich wykonalności oraz osiągania zakładanych celów realizacji. Uwaga: 1) Wykonawca może wykazać wykonanie poszczególnych projektów/opracowań/ekspertyz w ramach usług zrealizowanych na podstawie jednej lub więcej umów. 2) Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym powyżej doświadczeniem wykaże się w całości co najmniej 1 podmiot występujący wspólnie, o którym mowa w rozdz. XI SIWZ bądź, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. X SIWZ, wymaganym wyżej doświadczeniem wykaże się w całości Wykonawca albo ten podmiot. 2. zdolność zawodowa osób: Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 4 osobowym zespołem, który zostanie skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w skład którego wchodzą osoby, które będą pełnić funkcje: a) Kierownik Zespołu Wykonawcy -co najmniej jedna osoba, która spełnia łącznie wymagania: • Pełnił rolę kierownika / koordynatora prac w 3 projektach z zakresu systemów informacji przestrzennej, w ramach których w każdym wykonano inwentaryzację, integrację i analizę danych na potrzeby oceny zarządzania przestrzenią lub procesu inwestycyjnego. • Posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z jednego z podanych kierunków, tj. geoinformatyki, geografii, gospodarki przestrzennej lub geodezji i kartografii. • Posiada minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 12 lat (liczonych wstecz od daty złożenia oferty) polegające na udziale w realizacji prac o charakterze projektowym, ukierunkowanym na integrację, analizę i wizualizację miejskich danych GIS (wszystkie postawione warunki muszą być spełnione), mających na celu bonitację i ocenę potencjału przestrzeni miejskiej. Poprzez doświadczenie zawodowe rozumie się ciągłą pracę w projekcie/projektach w wymaganym zakresie, których łączny czas trwania wynosił 7 lat, przy czym czas realizacji projektów wykonywanych jednocześnie w tym samym okresie nie sumuje się. • Brał udział w realizacji przynajmniej 1 projektu, którego celem było udostępnienie, integracja i analiza danych miejskich na potrzeby procesu inwestycyjnego. Osoba spełniająca powyższe wymagania będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełniła funkcję Kierownika Zespołu Wykonawcy. W przypadku wykazania dwóch lub więcej osób spełniających ww. wymagania należy wskazać, która osoba spośród nich będzie pełniła funkcję Kierownika Zespołu Wykonawcy. b) Eksperci z zakresu geoinformacji, w tym: - co najmniej jedna osoba, która spełnia łącznie wymagania: • Posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia na kierunku geografia, gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia, architektura, urbanistyka lub pokrewnym oraz co najmniej stopień naukowy doktora z dziedziny nauk: 1) inżynieryjno-technicznych z dyscypliny: inżynieria lądowa i transport lub architektura i urbanistyka, 2) ścisłych i przyrodniczych z dyscypliny: nauki o Ziemi i o środowisku, 3) społecznych z dyscypliny geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna. Ww. podział jest zgodny z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych. Stopień naukowy doktora uzyskany przed 1 października 2018 r. w dziedzinach nauki i dyscyplinach naukowych określonych na podstawie poprzednich przepisów uznaje się pod warunkiem, że swoim zakresem odpowiadają one aktualnym dziedzinom i dyscyplinom sprecyzowanym w punktach 1, 2 i 3. • Posiada 5 letnie doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 9 lat (liczonych wstecz od daty złożenia oferty) polegające na udziale w realizacji projektów badawczo-rozwojowych z zakresu geoinformacji. Poprzez doświadczenie zawodowe rozumie się ciągłą pracę w projekcie/projektach w wymaganym zakresie, których łączny czas trwania wynosił 5 lat, przy czym czas realizacji projektów wykonywanych jednocześnie w tym samym okresie nie sumuje się. • Jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z zakresu geoinformacji. Pod pojęciem „publikacji naukowej” należy rozumieć publikację spełniającą kryteria, o których mowa w § 9 lub § 10 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej. Osoba spełniająca powyższe wymagania będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełniła funkcję Eksperta kluczowego z zakresu geoinformacji. - co najmniej jedna osoba, która spełnia łącznie wymagania: • Posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z jednego z podanych kierunków, tj geoinformatyki, geografii, gospodarki przestrzennej lub geodezji i kartografii. • Posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 7 latach (liczonych wstecz od daty złożenia oferty) polegające na udziale w realizacji prac o charakterze projektowym, ukierunkowanym na integrację, analizę i wizualizację miejskich danych GIS (wszystkie warunki spełnione łącznie), mających na celu bonitację i ocenę potencjału przestrzeni miejskiej. Poprzez doświadczenie zawodowe rozumie się ciągłą pracę w projekcie/projektach w wymaganym zakresie, których łączny czas trwania wynosił 3 lata, przy czym czas realizacji projektów wykonywanych jednocześnie w tym samym okresie nie sumuje się. • Brał udział w realizacji przynajmniej 1 projektu, którego celem było udostępnienie, integracja i analiza danych miejskich na potrzeby procesu inwestycyjnego. Osoba spełniająca powyższe wymagania będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełniła funkcję Specjalisty z zakresu geoinformacji. c) Ekspert ds. analizy rozwoju miasta - co najmniej jedna osoba, która spełnia łącznie wymagania: • Posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z jednego z podanych kierunków, tj. gospodarki przestrzennej, geografii, urbanistyki, architektury; • Posiada uprawnienia do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2017.1073); • Jest autorem lub współautorem co najmniej jednego opracowania o charakterze strategicznym opracowanym z wykorzystaniem technologii GIS dla miasta - gminy realizującej zadania powiatu; • Jest autorem lub współautorem co najmniej jednego opracowania planistycznego (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego), w ramach którego opracowano zintegrowaną bazę danych i zastosowano nowoczesne metody analityczne oparte na technice GIS. Osoba spełniająca powyższe wymagania będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełniła funkcję Eksperta ds. analizy rozwoju miasta. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji przez jedną osobę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ, tj.: a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga! 1. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 lit. j-k SIWZ 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2. zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje Punkty w kryterium „Jakość Koncepcji realizacji zamówienia” i "Jakość Uproszczonej macierzy logicznej" zostaną przyznane na podstawie złożonej wraz z ofertą Koncepcją realizacji zamówienia, o której mowa w rozdz. XX pkt 2 lit. b) SIWZ i Uproszczoną macierzą logiczną, o której mowa w rozdz. XX pkt 2 lit. c) SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 2 ust. 6, § 11 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Jakość Uproszczonej macierzy logicznej
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Jakość Koncepcji realizacji zamówienia
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)