Dostawy jednorazowego osobistego sprzętu ochronnego

Publication date 2020-04-14
End date 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531280-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 Dostawa rękawic nitrylowych w ilości 1500 opakowań, Zadanie nr 2 Dostawa kombinezonów ochronnych lekkich ( typu TYVEK/TYCHEM w ilości 5000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8403bc1c-72ed-4b5e-8f1f-3784e213f83d
Biuletyn 531280-N-2020
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
Regon 29115054400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Leonarda
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-311
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3612344 w. 29
Zamawiajacy email scrmits@post.pl
Adres strony url www.scrmits.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.scrmits.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy jednorazowego osobistego sprzętu ochronnego
Numer referencyjny TP/69/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 Dostawa rękawic nitrylowych w ilości 1500 opakowań, Zadanie nr 2 Dostawa kombinezonów ochronnych lekkich ( typu TYVEK/TYCHEM w ilości 5000 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie( wg własnego wzoru), że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.), lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Jednocześnie zobowiązuje się do złożenia na każde żądanie Zamawiającego aktualnych kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem , dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej. 3) Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności – siła wyższa. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 4) Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności ceny w przypadku zmiany o (+, -) 10 % średniego kursu euro w odniesieniu do średniego kursu euro z dnia zawarcia umowy lub z dnia ostatniej zmiany ceny przedmiotu umowy w związku ze zmianą średniego kursu euro. „Średni kurs euro” oznacza: oficjalny średni kurs wymiany EURO i Polskiego Złotego, który odpowiada kursowi średniemu pomiędzy oficjalnym kursem kupna i sprzedaży EURO i Polskiego Złotego ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski. 5) zmiany stawki podatku VAT lub innych podatków, 6) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, 7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 8) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany wskazane w pkt 5,6,7,8 będą miały wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy. 9) W razie zaistnienia opisanych wyżej przypadków, każda ze stron może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w formie pisemnej o dokonanie odpowiedniej zmiany umowy, zawierającym uzasadnienie oraz niezbędne dokumenty i wyliczenia. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w formie pisemnej, za zgodą obu stron, przy czym żadna ze stron nie może odmówić zawarcia stosownego aneksu bez ważnej i uzasadnionej przyczyny. Aneks powinien zostać zawarty w terminie do 30 dni od dnia otrzymania uzasadnionego wniosku o dokonanie zmiany umowy, jednakże powinien obowiązywać nie później niż od dnia wejścia w życie odpowiednich zmian prawa, jeżeli te stanowiły podstawę wnioskowanych zmian. 10) W przypadku zmiany stawki podatku VAT lub innych podatków wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. 11) Zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Sprzedającemu, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej. Kwota wynagrodzenia ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Sprzedającego w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Sprzedającego będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją niniejszej umowy. 12) Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Sprzedającemu, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Sprzedającego w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio dokonujących zmian w zakresie zasad podleganiu ubezpieczeniu społecznemu lub zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic nitrylowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic nitrylowych w ilości 1500 opakowań
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa kombinezonów ochronnych lekkich(typu TYVEK/TYCHEM) w ilości 5000 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa kombinezonów ochronnych lekkich(typu TYVEK/TYCHEM) w ilości 5000 szt
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)