Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu starogardzkiego.

Publication date 2020-04-14
End date 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Starogardzkiego
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531243-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 szt. laptopów dla szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu starogardzkiego.
2. Miejsce dostarczenia laptopów Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański.
3. Wymaga się, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Dane projektu: Zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.
6. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, nierekondycjonowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym, tj. gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów.
7. Sprzęt musi zostać dostarczony z wymaganymi kartami gwarancyjnymi oraz innymi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego wobec oferowanego sprzętu, określonych w szczegółowym opisie zamówienia.
8. Zamawiający realizując zadania ogólne w zakresie gospodarki odpadami wynikające z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami oraz Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, dopuszcza zakup wyrobów zawierających materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów.
9. Od Wykonawcy wymagane jest wypełnienie wszystkich rubryk w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy, w szczególności rubryk identyfikujących oferowany sprzęt.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e65ea7e-db94-4bd2-99b1-89e44332953a
Biuletyn 531243-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Starogardzkiego
Regon 19168643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Starogard Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 767 35 00
Zamawiajacy fax 58 767 35 05
Zamawiajacy email organizacyjny@powiatstarogard.pl
Adres strony url bip.powiatstarogard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiatstarogard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiatstarogard.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu starogardzkiego.
Numer referencyjny PG.042.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 szt. laptopów dla szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu starogardzkiego. 2. Miejsce dostarczenia laptopów Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański. 3. Wymaga się, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Dane projektu: Zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego. 6. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, nierekondycjonowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym, tj. gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów. 7. Sprzęt musi zostać dostarczony z wymaganymi kartami gwarancyjnymi oraz innymi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego wobec oferowanego sprzętu, określonych w szczegółowym opisie zamówienia. 8. Zamawiający realizując zadania ogólne w zakresie gospodarki odpadami wynikające z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami oraz Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, dopuszcza zakup wyrobów zawierających materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów. 9. Od Wykonawcy wymagane jest wypełnienie wszystkich rubryk w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy, w szczególności rubryk identyfikujących oferowany sprzęt. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r., poz. 369, 1571 i 1667) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócony termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)